Fandom

Flystorm

1537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Dragon icon.png Flystorm
Mildew 3.JPG
Podstawowe informacje
Imię Flystorm
Gatunek Śmiertnik Zębacz
Treser Pleśniak
Przyjaciele Czkawka
Pleśniak
Status Żyje
Lokalizacja Wyspa Łupieżców
Pozostałe informacje
Debiut Jesteśmy rodziną (część 2)

Flystorm - Śmiertnik Zębacz wytresowany przez Pleśniaka, jest bohaterem pojawiającym się w pierwszym sezonie serialu, w odcinku Jesteśmy rodziną (część 1).

Wygląd

Jest to dorosły Zębacz o wrzosowej barwie skóry z ciemnopomarańczowymi plamami (między innymi na głowie) oraz jasnymi kolcami. Ponieważ pojawiał się jedynie w scenie nocnej, trudno określić jego dokładną kolorystykę i wygląd.

Charakter

Mimo, że przez długi czas smok był przetrzymywany przez Łupieżców w ich więzieniu, po uwolnieniu okazał się dość ufny i łatwy do wytresowania. Jednak, podobnie jak inni przedstawiciele tego gatunku, jest dość ostrożny w stosunku do ludzi, zwłaszcza tych, którzy okazują strach i niepewność.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok po raz pierwszy i jedyny pojawia się w ostatnim odcinku pierwszego sezonu, zatytułowanym Jesteśmy rodziną (część 2). Zostaje uwolniony przez Czkawkę, uciekiniera z więzienia Łupieżców. Ponieważ Pleśniak przekonuje chłopaka o swojej przemianie i popieraniu strony Wandali w konflikcie z Łupieżcami, Czkawka pokazuje mu, w jaki sposób wytresować smoka, właśnie na przykładzie Zębacza. Początkowo smok jest dość rozdrażniony, jednak pozwala się wytresować i dosiąść Pleśniakowi. Ten jednak pozoruje upadek i pod pretekstem ponownego pojmania przez Łupieżców, przekazuje Albrechtowi Perfidnemu informacje na temat tresury smoków.

W grach

Rise of Berk

Flystorm jest smokiem, którego można zdobyć w grze wyłącznie poprzez wymianę przedmiotów. Jest dostępny tylko przez określony czas. Specjalna okazja miała miejsce w dniach:

  • 5-8 grudnia 2014 roku
Flystorm

FlyStorm1.png

FlyStorm1.png

Flystorm3.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikatowy legendarny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko nie dotyczy
Czas poszukiwania jaja zależy od promocji
Czas wyklucia nie dotyczy
Cena RoB-runa.png 8 000
Opis z gry
There's no stranger sight to a Berkian than MILDEW riding a DRAGON, but Flystorm is the only Dragon who actually likes Mildew!
Tłumaczenie
Nie ma większego zagrożenia dla Wandali niż PLEŚNIAK ujeżdżający SMOKA, ale Flystorm to jedyny smok, który naprawdę lubi Pleśniaka!

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy smok, którego dosiadł Pleśniak.
  • Informacje o tresurze smoków, zdobyte właśnie na tym Zębaczu, posłużyły Łupieżcom do wytresowania Szeptozgonów.
  • Jego imię pojawia się po raz pierwszy w grze Rise of Berk.
  • Flystorm to odwrócenie sylab w imieniu Wichura (Stormfly).

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki