Fandom

Flota Drago

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Flota-drago.png
Flota Drago - flota bardzo licznych i potężnych statków, należących do Drago Krwawdonia

Statki

Każdy statek zbudowany jest z drewna z licznymi metalowymi elementami które mają za zadanie wzmocnić kadłuby okrętów. Nie przypominają one typowych statków wikingów - kadłuby są kanciaste, często prostokątne, a same łodzie mają być funkcjonalne i nie posiadają elementów ozdobnych.

Ich wielkość jest zróżnicowana, jednak nawet najmniejsze są dość duże,najpotężniejszy był okręt flagowy Drago. Wszystkie żagle wykonane ze swoistego płótna, jednak ich główną rolą jest afiszowanie symbolu plemienia. Statki bowiem są połączone ze sobą siecią łańcuchów, które z kolei przymocowane były do kłów Oszołomostracha Drago. Olbrzym ten ciągnął za sobą całą flotę.

Wykorzystanie

Ponieważ plemię pod wodzą Drago Krwawdonia nie posiada stałej siedziby (lub jest ona nieznana), ludzie ci są zmuszeni do prowadzenia koczowniczego trybu życia, dlatego skupieni są na statkach. Podróżują nimi z miejsca na miejsce, głównie po to, by łapać smoki do smoczej armii. Prócz tego, statki pozwalają całej ogromnej armii przybyć na miejsce bitwy (na przykład bitwy pod Smoczym Sanktuarium). Na statkach mieszczą się także liczne smocze pułapki, w których przetrzymywane są te stworzenia.

Pojawienie się

Jak wytresować smoka 2

Flota po raz pierwszy pojawia się, gdy jeźdźcy trafiają do Drago Krwawdonia. Później w całej okazałości przybija do brzegów Smoczego Sanktuarium. Ciągnięta przez Oszołomostracha, przywozi na pokładach swych statków tysiące wojowników,machin wojennych i opancerzonych, bojowych smoków. Okręty Drago nie widzimy jednak w bitwie o Berk, można więc uznać że statki nie zdążyły dopłynąć na atakowaną wyspę gdy Drago przegrał.

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki