FANDOM

Flight club
Flight-club-1-dragon-training
Klub Lotniczy (ang. Flight Club) - jedna z minigier w grze School of Dragons, w którą można zagrać w miejscu The Training Grounds

Opis

Składa się z dziesięciu poziomów, w których trzeba przelecieć lub przebiec określony dystans i zbierać flagi lub bonusy w postaci owiec, w jak najkrótszym czasie. Postępy w każdym poziomie są oceniane za pomocą amerykańskiej skali ocen (A - najlepiej, B, C, D, E i F - najsłabiej). Gra jest 1-osobowa z wyjątkiem poziomu, w którym musisz przylecieć na metę szybciej niż Czkawka ze Szczerbatkiem (lecąc na Szczerbatku ścigamy się z Czkawką i Wichurą). Teraz można do niego wejść nawet gdy smok jest zmęczony, bo po prostu możemy wsiąść na Hakokła .

Możemy kupić dodatkowe smoki za 250 gems (Szczerbatek za 500). Jeżeli jednak staniemy się członkami na czas trwania vipa, mamy odblokowane wszystkie poziomy. Dodatkowe smoki mają po 3 unikalne poziomy tzw. Dragon Class Level. Podczas wykonywania ich możemy używać specjalnych umiejętności smoków. Przykładowo Hakokieł się zapala i może wytworzyć większy strzał, a Groundsplitter lata w tunelach.

Lista dostępnych smoków

  • Nasz smok (darmowy, jeżeli powyżej 5 poziomu)
  • Szczerbatek (Toothless) - kosztuje 500 gemsów
  • Wichura (Stormfly) - kosztuje 250 gemsów
  • Hakokieł (Hookfang) - darmowy
  • Jot i Wym (Barf & Belch) - kosztuje 250 gemsów
  • Sztukamięs (Meatlug) - kosztuje 250 gemsów
  • Thornado (Thornado) - kosztuje 250 gemsów
  • Stokehead (smok z gatunku Drzewokos, brak oficjalnego tłumaczenia imienia) - kosztuje 250 gemsów
  • Groundsplitter (Brak oficjalnego tłumaczenia; Ground - ziemia, Splitter - kruszarka) - kosztuje 250 gemsów.

Oczywiście wszystkie, z powyżej wymienionych smoków, posiadamy bez zakupu, na czas trwania "Złotego Członkostwa".

Zobacz też