FANDOM

Dragon icon Firescrapes
Firescrapes
Podstawowe informacje
Tytuły Firescrapes
Gatunek Koszmar Ponocnik
Płeć samiec
Przyjaciele Scardian
Status żyje
Pozostałe informacje
Debiut Na skraju katastrofy (część 1)

Firescrapes (brak polskiego tłumaczenia) - przedstawiciel gatunku Koszmar Ponocnik, który może zostać znaleziony poprzez podróż ze Śledzikiem oraz Sztukamięs.

Wygląd

Smok ten nie posiada jakiejś bardziej zauważalnej różnicy w budowie od innych Ponocników.

Jego barwy są mieszanką zieleni, pomarańczy, kremowego oraz żółtego. Limonkowy odcień wyraźnie przeważa i góruje nad innymi, przyozdobiony ciemniejszym, lecz tym samym kolorem. Na skrzydłach oraz końcu pyska można dojrzeć pomarańczowy, a żółty oraz kremowy znajduje się głównie na brzuchu.

Pojawienie się

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Podczas wydarzeń z odcinków Na skraju katastrofy (część 1) i 2 Firescrapes'a można dostrzec razem ze Scardianem i resztą stada, które zaatakowało łódź Johanna i porwało Śledzika. Później widziany jest jeszcze kilkakrotnie u boku Śmiertnika, również i podczas patrolu.

Został ujarzmiony przez Czkawkę i pomógł jeźdźcom na Końcu Świata przy odpieraniu Dagura i Rykera.

W grach 

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Firescrapes

Firescrapes - FB

Firescrapes - FB

Firescrapes Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ ekskluzywny
Poziom Szczerbatka 101
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Forest Island
Czas poszukiwania jaja 4 dni
Czas wyklucia nie dotyczy
Cena RoB-runa brak
Opis z gry
These Monstrous Nightmares have been mistreated and discarded by Dragon Hunters, and have the scars to prove it. They have banded together on Forest Island to live a more peaceful life.
Tłumaczenie
Te Ponocniki były maltretowane i odrzucone przez Smoczych Łowców, posiadają wiele blizn, aby to udowodnić. Utworzyły razem grupę na Forest Island, aby wieść spokojniejsze życie.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier