Fandom

Finn Hofferson

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Artykuł
Humans ico.png Finn Hofferson
Finn Hofferson.png
Podstawowe informacje
Płeć Mężczyzna
Klan Wandale
Status Nie żyje
Lokalizacja Wyspa Berk
Wygląd
Oczy Zielony
Włosy Blond
Broń Topór
Rodzina
Inni Astrid Hofferson (siostrzenica/bratanica)
Pozostałe informacje
Głos ANG Brook Chalmers
Dubbing PL Janusz Wituch
Debiut Zemsta

Finn Hofferson (ang. Finn Hofferson), znany także jako Nieustraszony Finn Hofferson (ang. Fearless Finn Hofferson) — nieżyjący już wiking z plemienia Wandali, a także wujek Astrid.

Wygląd

Finn Hofferson był wysokim oraz dobrze zbudowanym mężczyzną z gęstą, długą i jasną brodą. Nosił hełm z dwoma zwykłymi rogami. Jako broni używał topora.

Historia

Finn Hofferson pojawił się jedynie w retrospekcji na początku odcinka Zemsta. Dziesięć lat temu, gdy wyspę Berk zaatakował smok z gatunku Marazmor, Finn wezwał go okrzykiem i zaatakował, by pozbyć się atakującej bestii. Nie wiedział jednak o jego umiejętnościach, został sparaliżowany jego ogniem i zginął, gdy Astrid miała zaledwie 5 lat.

Przez ten wypadek ród Hoffersonów uważany był za tchórzy. Uważano bowiem, że Finn został sparaliżowany przez to, że bardzo przestraszył się Marazmora. A to nie jest prawda - nie wiadomo było wtedy o umiejętnościach tego smoka. Lecz od czasu, kiedy Astrid i Czkawka dowiedzieli się prawdy i wypędzili bestię, ród Hoffersonów odzyskał dawną opinię.

Ciekawostki

  • Wiking przypominający Finna Hoffersona często pojawia się w tle.
  • Brook Chalmers, który podkłada głos Finnowi w oryginalnej wersji, jest także kierownikiem produkcyjnym w serialu Jeźdźcy smoków.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki