Fandom

Enemy of My Enemy

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Artykuł
Poprzedni odcinek
Szpony i topory (część 2)
Enemy of My Enemy Następny odcinek
Crash Course
Enemy of My Enemy
Enemy of My Enemy
Enemy of my Enemy 3 Szczerbatek i Dagur.png
Premiera 20px-Flag_of_Poland.svg.png ?
20px-Flag_of_the_United_States.svg.png 26 czerwca 2016
Szczegóły
Sezon Jeźdźcy smoków: Na końcu świata
Numer odcinka 27
Ogólny nr odcinka 67

Enemy of My Enemy - dwudziesty siódmy odcinek trzeciego sezonu Jeźdźców Smoków.

Opis

Czkawka wybiera się na poszukiwania Viggo. Ciężko jest mu się pogodzić z wcześniejszą porażką. Na patrolu natyka się na statek łowców smoków. Szczerbatek zostaje postrzelony i Czkawka jest zmuszony wylądować awaryjnie na pobliskiej wyspie. Ukrywa smoka w jaskini i stara się odciągnąć uwagę łowców od niego. Pomaga mu ktoś, kogo nigdy by się o to nie spodziewał - Dagur.

Fabuła

Czkawka wybiera się samotnie na zwiad. Niestety wpada w pułapkę Łowców Smoków i Szczerbatek zostaje trafiony strzałą. Ledwo lądują na wyspie, gdzie Czkawka próbuje ukryć rannego Szczerbatka, który nie może latać. Łowcy smoków szukają ich, chcąc pojmać Nocną Furię oraz jej jeźdźca.

Szczerbatek jest w ciężkim stanie. Czkawka chce kupić im trochę czasu i próbuję odwrócić uwagę łowców i odciągnąć ich od przyjaciela ukrytego w jaskini. Niestety ci znajdują Nocną Furię.

Niespodziewanie pojawia się Dagur, który pomaga Czkawce. Ten na początku mu nie ufa i rzuca się na niego. Okazuje się jednak, że Dagur rozgromił wrogów. Razem z Czkawką przenoszą Szczerbatka w lepsze miejsce, czyli jaskinię pod wodospadem. Gdy idą po skalistej ścieżce, Czkawka się potyka i omal nie spada w przepaść. Dagur ratuje mu życie.

Dagur opowiada Czkawce o tym, jak się zmienił. Żył na wyspie sam przez miesiące, odkąd odłączył się od Łowców Smoków i Viggo, którego teraz nienawidzi. Widać, że jest teraz inny, jednak Czkawka nadal uważa go za nieco szalonego. Dagur jednak wyraźnie chce pomóc chłopakowi i jemu smoku.

Szczerbatek źle znosi postrzelenie strzałą ze smoczym korzeniem. Dagur mówi Czkawce, że zna przepis na antidotum. Razem wyruszają w głąb wyspy, by zebrać potrzebne składniki.

Nagle napotykają się na rozwścieczonego Zmiennoskrzydłego. Ku zaskoczeniu Czkawki, Dagur wydaje dźwięki, które uspokajają i przepędzają smoka.

Gdy próbują zdobyć fioletowy oleander potrzebny do antidotum, atakują ich łowcy. Dagur rozkłada ich na łopatki. W pewnej chwili jeden z łowców wystrzela z kuszy w Czkawkę. Dagur ratuje go, popychając na ziemię. Sam zostaje trafiony. Czkawka pokonuje przeciwnika waląc go maczugą w brzuch.

Czkawka zrobił Dagurowi opatrunek na zranioną rękę. Mężczyzna jest mu bardzo wdzięczny. Czkawka w ten sposób dziękuje mu za pomoc. Antidotum jest już gotowe. Gdy jednak Czkawka podaje go Szczerbatkowi, smok zaczyna ryczeć i dziwnie się zachowywać. Czkawka myśli, że Dagur go otruł. Wściekły rzuca się na niego. Wpadają do rzeki. Na brzegu zostają pojmani przez Łowców Smoków. Ci chcą torturować Czkawkę, by ten powiedział, gdzie jest Nocna Furia. Dagur przepala więzy, uwalnia się i ich pokonuje. Jednak zostawia Czkawkę i ucieka.

Czkawka jest prowadzony na statek. Nagle nadlatuje Dagur na Szczerbatku, którzy przepędzają łowców i uwalniają razem Czkawkę. Ten jest szczęśliwy, że smokowi nic jednak nie dolega. Zatapiają statek wrogów, a Dagur odpływa obiecując, że wróci po Heatherę.
Uff, koniec spoilera.
Odcinki serialu Jeźdźcy smoków

Inne Wiki

Losowa wiki