Fandom

Elektryczny węgorz

1525stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Elektryczny węgorz.png

Elektryczny węgorz razi Sączysmarka.

Elektryczny węgorz (ang. electric eel) - jedna z poznanych odmian węgorzy.

Opis

Podobnie jak wszystkie węgorze, elektryczne są długie i prawie pozbawione płetw. Poruszają się w wodzie dzięki falistym ruchom ciała i spłaszczonemu ogonowi. Mają stosunkowo małe, czarne oczy, osadzone blisko końca szczęki.

Ich barwa jest czarno-żółta, jednak nie w pręgi, a w nieregularne wzory przypominające cętki. Takie ubarwienie ma charakter ostrzegawczy przed potencjalnymi drapieżnikami. Dodatkową ochroną, a zarazem cechą charakterystyczną tego gatunku jest to, iż zwierzęta te wytwarzają wyładowania elektryczne.

Siedlisko

Węgorze z tego gatunku zamieszkują zbiorniki wodne w okolicach Końca Świata.

Pojawienie się

School of Dragons

Elektryczne węgorze pojawiają się po raz pierwszy w grze Eel Roast. Trafiając w nie, eksterminujemy wszystkie węgorze znajdujące się nad wodą.

Na końcu świata

Węgorze te pojawiają się w 3 sezonie serialu, w odcinku Koszmarny koszmar Sączysmark, chcąc odzyskać względy Hakokła próbuje wypłoszyć z wyspy samicę Koszmara Ponocnika, podrzucając jej węgorza elektrycznego, jednak Hakokieł, który przebywając w obecności jeźdźców częściowo pozbył się strachu przed tymi rybami, chroni samicę odtrącając zwierzę ogonem, przez co trafia ono w Sączysmarka i razi go prądem.

Inne Wiki

Losowa wiki