Fandom

Eggingarda

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Eggingarda (ang. Eggingarde; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — Północna Wędrowczyni i siostra Niedźwiadka. Pojawia się w książkach Cressidy Cowell.

Wygląd i charakter

Dziewczyna przypomina swojego brata. Jest bardzo niskiego wzrostu, z ciemnymi włosami i ogromnymi, tajemniczymi oczami. Nosi skórę z niedźwiedzia. Mówi się, że jest bardzo mądra i dojrzała jak na swój wiek, ponadto wspaniale opowiada historie. Jedyną rzeczą, której się boi, jest potwór, który wciąga ludzi pod ziemię, oprócz tego nie boi się niczego.

Historia

How to Seize a Dragon's Jewel

Kiedy Czkawka przybywa do Więzienia Czarnego Serca (ang. Prison Darkheart), siada na stoliku u boku Eggingardy. Gdy pyta dziewczynę o Śledzika, z którym niegdyś się przyjaźniła i którego widziała porywanego przez potwora, odpowiedziała, że źle jest rozmawiać o zaginionych. Mówi mu także, że sama jest Wędrowczynią, przebywa w tym więzieniu odkąd pamięta, a także opowiada mu o Łowcach Bursztynów. Dziewczyna kogoś Czkawce przypomina, on jednak nie może sobie przypomnieć, kogo dokładnie.

Tej nocy Eggingarda opowiada mu, co stało się ze Śledzikiem (chociaż sama zdaje sobie sprawę, że nie jest to prawda), by przestraszyć Czkawkę, Kła Wodena i Oseska. Udaje się na polowanie na bursztyny razem z Czkawką i Słoickiem Wielgim, i zostaje uwolniona dzięki Drużynie Ratunkowej Kamikazi. Dziewczyna powraca do domu, a jej dalsze losy są nieznane.

Zobacz też

Bohaterowie z książek

Inne Wiki

Losowa wiki