Fandom

Egg Biter

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Ognista klasa box.png Egg biter
Egg-Biter.png
Informacje podstawowe
Klasa Ognista klasa
Wygląd
Barwa Żółty z domieszką pomarańczowego, zielonego, brązowego i czarnego
Główne cechy Kolce z tyłu głowy
Statystyki

Egg Biter (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka pojawiający się w How to Train Your Dragon Live Spectacular oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Przedstawiciel klasy ognistej.

Wygląd

Podczas pokazów poznany został wygląd jedynie młodych, dopiero wyklutych osobników tego gatunku. Z tyłu głowy mają kolce, zwierzęta te są barwy żółtej z domieszką pomarańczowego, zielonego, brązowego i czarnego. Mają duże niebieskie oczy, posiadają również jedną parę, stosunkowo niewielkich skrzydeł.

Wygląd zwierzęcia w grze Rise of Berk bardzo się różni od tego w How to Train Your Dragon Live Spectacular. Smok posiada dwie pary krótkich, ale masywnych łap oraz jedną parę stosunkowo dużych skrzydeł. Ogon jest długi. Z tyłu głowy Egg Bitera znajduje się kilka dość dużych i ostrych kolców. Zwierzę ma szarą barwę z domieszką koloru brązowego, niebieskiego, fioletowego i żółtego.

Zachowanie

Jak sama nazwa wskazuje Egg Bitery gryzą pierwszą rzecz, którą zobaczą zaraz po wyjściu z jaja. Z czego możemy wywnioskować, iż zarówno młode jak i dorosłe osobniki są bardzo agresywne, waleczne i odważne.

Słabości

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Pojawienie się

How to train your Dragon Live Spectacular

Tuż przed bitwą z Gronkielem grupa wikingów, miała zabrać smocze jaja. Gdy tylko pisklęta się wykluły, zaczęły gryźć ludzi.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Egg Biter

Egg Biter - FB.png

Egg Biter Titan - FB.png

Egg Biter Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ pospolity
Poziom Szczerbatka 83
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Hatchery Hills
Czas poszukiwania jaja 23h
Czas wyklucia 120h
Cena RoB-runa.png 3 000
Opis z gry
These Stoker Class Dragons are rarely seen as adults, but every Viking knows to avoid their eggs! As soon as they hatch these vicious Dragons will bite the first thing...or Viking...they see!
Tłumaczenie
Te smoki z klasy ognistej są rzadko spotykane, jako osobniki dorosłe, ale każdy wiking wie, że należy unikać ich jaj! Jak tylko młode się wykluje to gryzie pierwszą rzecz... lub wikinga... jakiego zobaczy!

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki