Fandom

Eel Roast

1651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Eel-roasting.jpg

Eel Roast (ang. eel - węgorz, roast - piec, podpalać) - jedna z minigier w grze School of Dragons. W przeciwieństwie do większości z nich nie znajduje się w żadnym konkretnym miejscu, lecz uruchamia się nią poprzez kliknięcie na swojego smoka, a następnie ikonki z węgorzem w dolnej lewej części ekranu.

Przebieg

Gra polega na zestrzeliwaniu swoim smokiem wyskakujących z wody węgorzy. Smok znajduje się na małej, kamiennej wysepce pośrodku rzeki. Klikając lewym przyciskiem myszy na odpowiednie węgorze, zestrzeliwuje się je ogniem swojego smoka. W prawym górnym rogu ekranu zaznaczony jest kolor węgorzy, w które należy celować. Za zestrzelenie odpowiedniego koloru zyskuje się punkty, lecz za trafienie w kolor nieodpowiedni traci się je. Na wyższych poziomach pojawiają się fale oraz Straszliwce utrudniające rozgrywkę. Jeszcze później pojawia się kolejny rodzaj bonusowych węgorzy, czyli węgorze elektryczne. Są one brązowe, a ich trafienie powoduje zestrzelenie wszystkich węgorzy na ekranie, za które, bez względu na ich kolor, dostaje się punkty. 

Są także poziomy bonusowe, w których skaczą tylko białe, bonusowe węgorze. W poziomie należy zestrzelić jak najwięcej węgorzy i otrzymuje się za to dodatkowe punkty oraz smok jest zadowolony.

Lista kolorów węgorzy

Eel Roast lista.png

Wszystkie węgorze, które występują w Eel Roast

  • Czerwony (Red) - Zwykły
  • Żółty (Yellow) - Zwykły
  • Fioletowy (Purple) - Zwykły
  • Zielony (Green) - Zwykły
  • Niebieski (Blue) - Zwykły
  • Białe z kolorową aurą (bonus) - od poziomu drugiego, oraz na poziomach bonusowych, za zestrzelenie większa ilość punktów
  • Brązowe z elektryczną aurą (elektryczne/electric) - od poziomu szóstego, spalenie wszystkich węgorzy, które są poza wodą

Turn Up Tuesdays

Turn-Up-Tuesday-c zpscb0a9960.jpg

Co pewien czas organizowana jest wtorkowa promocja, podczas której zdobyte doświadczenie dla smoka jest dwukrotnie większe niż zazwyczaj. Promocja trwa 24 godziny.

Inne Wiki

Losowa wiki