FANDOM

Earsplitter (brak polskiego tłumaczenia)- smok z gatunku Gromogrzmot, pojawiający się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Harmonia nieidealna oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Gromogrzmot ma jasnofioletową barwę skóry z domieszką delikatnego, ledwo widocznego koloru niebieskiego oraz zielonego na skrzydłach i pysku. Podobnie jak wszystkie smoki z tego gatunku, posiada również liczne, białe kropki pokrywające jego ciało.

Charakter

Smok ten jest bardzo troskliwy i odpowiedzialny, bowiem gdy jego młode zostało schwytane przez Śmiercipieśnia, nie zawahał się i próbował je ocalić, ryzykując przy tym utratą własnego życia.

Choć zwierzę na początku okazało się być agresywne w stosunku do ludzi, bez chwili namysłu ocaliło Czkawkę przed ogniem Śmiercipieśnia.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Dziki Gromogrzmot wraz z młodym

Earsplitter wraz ze swym młodym.

Smok ten pojawia się w odcinku Harmonia nieidealna, gdzie na początku atakuje jeźdźców. Później zaś zostaje wytresowany przez Czkawkę, który wraz z nim wyrusza pokonać Śmiercipieśnia, który uwięził jego przyjaciół.

Ostatecznie udaje się im pokonać wroga i ocalić bliskich chłopaka, a także smoki, wśród których znajduje się młody Gromogrzmot będący pisklęciem dzikiego Gromogrzmota wytresowanego przez Czkawkę.

Na koniec oba dzikie smoki odlatują.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Earsplitter

Dragons baby tdl tdd unique

Earsplitter egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ ?
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko Cavern Island
Czas poszukiwania jaja 1 godzina
Czas wyklucia 7 dni
Cena RoB-runa 3 500
Opis z gry
It's a good thing Thunderdrums can't hear music! It's the only thing that saved this Dragon from being caught in the Death Song's melodic trap.
Tłumaczenie
Dobrze, że Gromogrzmoty nie mogą słyszeć muzyki! To jedyna rzecz która uratowała tego smoka przed zostaniem złapanym w melodyczną pułapkę Death Songa.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier