FANDOM

Artykuł
Dragon icon Dziki Zmiennoskrzydły
Zmiennoskrzydl1
Podstawowe informacje
Imię Brak
Gatunek Zmiennoskrzydły
Płeć prawdopodobnie samica
Treser brak
Przyjaciele Sączysmark
Status żyje
Pozostałe informacje
Debiut Jesteśmy rodziną (część 1)

Dziki Zmiennoskrzydły (ang. Wild Changewing) — smok, bezimienny przedstawiciel gatunku Zmiennoskrzydły, pojawiający się tylko i wyłącznie w serialu Jeźdźcy smoków, w odcinku Jesteśmy rodziną (część 1).

Opis

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jak większość Zmiennoskrzydłych, osobnik ten ma jaskrawopomarańczową barwę skóry z żółtymi krawędziami skrzydeł. Zwierzę, sądząc po zachowaniu wobec Sączysmarka, prawdopodobnie jest samicą, gdyż ma silny instynkt macierzyński. Posiada również wytrzymały i elastyczny ogon, co można wywnioskować po tym, iż potrafi unieść nim człowieka. Ma także bardzo dobry refleks.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok pojawia się w serialu tylko jeden raz, w odcinku Jesteśmy rodziną (część 1). Początkowo chciał on zaatakować jeźdźców smoków, którzy przybyli na zamieszkiwaną przez niego wyspę, jednak gad zaczął bawić się z Sączysmarkiem. Chłopak miał "odwrócić jego uwagę", jednak już po chwili miał dość zabawy ze smokiem, który przytulał go, podrzucał, zrzucał, łapał i karmił smoczymiętką.

Ostatecznie zwierzę zostaje odpędzone przez Czkawkę i Szczerbatka, po czym już nigdy się nie pojawia.

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy Zmiennoskrzydły, który nie okazał agresji wobec człowieka.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki