FANDOM

Dragon icon Dziki Raziprąd
Seashocker RTTE 2
Podstawowe informacje
Imię brak
Gatunek Raziprąd
Przyjaciele Śledzik
Wrogowie Wrzeńce
Status żyje
Pozostałe informacje
Debiut Szok i zgroza

Dziki Raziprąd (nieoficjalna nazwa) — smok, samiec, bezimienny przedstawiciel gatunku Raziprąd, pojawiający się tylko i wyłącznie w trzecim sezonie serialu Jeźdźcy smoków, w odcinku Szok i zgroza.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Podobnie jak większość Raziprądów, ma on niebieską barwę. Płetwy zwierzęcia są ciemniejsze od reszty ciała. Na dużych, czarnych kolcach rysują się granatowe paski. Podbrzusze gada jest białe. Niektóre łuski smoka mają fioletowawy odcień.

Charakter

Smok był początkowo niezwykle agresywny, waleczny i zestresowany, co było spowodowane brakiem możliwości powrotu do domu, głodem, a także zagrożeniem ze strony dzikich Wrzeńców. Dodatkowo Śledzik stwierdził, iż tak impulsywne zachowanie, jest również adekwatne do dość młodego wieku smoka. Gdy jednak Śledzikowi udaje się uspokoić zwierzę i zdobyć jego zaufanie, smok staje się przyjaźnie nastawiony do jeźdźców i zaczyna z nimi współpracować.

Historia

Smok pojawia się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Szok i zgroza, kiedy to zostaje znaleziony przez Śledzika, który zaskoczony obecnością smoka głębinowego na powierzchni, sprowadza swoich przyjaciół. Okazuje się, że gad uciekał przed polującymi na niego Wrzeńcami, które po pewnym czasie przybyły do zatoczki. Jeźdźcy wyciągają smoka z opresji, po czym Raziprąd odpływa w głębiny, gdzie odnajduje swoje stado.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki