Fandom

Duch Snoggletoga

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Dragon icon.png Duch Snoggletoga
Duch snoggletoga.png
Podstawowe informacje
Imię Duch Snoggletoga
Gatunek Woolly Howl
Status żyje
Lokalizacja Berk
Pozostałe informacje
Debiut Rise of Berk

Duch Snoggletoga (ang. Snoggletog Wraith; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - jeden z przedstawicieli gatunku Woolly Howl, pojawiający się wyłącznie w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Służy głównie do walki.

Imię

Imię smoka wzięło się od pory roku, w której smok pojawił się w okolicach wyspy Berk - konkretnie podczas obchodów święta Snoggletog. Prócz tego, zdobienia na skórze smoka przypominają świąteczne motywy.

Wygląd

Smok ten ma białe łuski, układające się w kształt futra. Charakterystycznymi elementami wyglądu Ducha Snoggletoga są zielonkawe skrzydła oraz czerwone ozdobne plamy na szyi, ogonie oraz końcówce ogona, przypominające świąteczne motywy. Na zielonej płetwie ogonowej znajduje się czerwona plama w kształcie kokardy. Właśnie od tych zdobień wzięło się imię smoka. Zieje plazmą o kolorze lodu, przypominającą wewnętrzną barwę pyska.

Rise of Berk

Smok był dostępny do kupienia wyłącznie przez kolekcje w dniach 20 - 25 grudnia 2014 roku.

Snoggletog Wraith

Duch snoggletoga.png

Duch snoggletoga.png

Duch snoggletoga jajo.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ limitowany ekskluzywny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko nie dotyczy
Czas poszukiwania jaja ?
Czas wyklucia Od razu po ukończeniu kolekcji
Cena RoB-runa.png tylko kolekcje
Opis z gry
The rarest of the Woolly Howl breed, this Dragon only appears on the eve of Snoggletog. According to legend, sighting one quarantees a snowy festive day.
Tłumaczenie
Najrzadszy z gatunku Woolly Howl, ten smok pojawia się tylko w wigilię Snoggletoga. Legenda głosi, że zauważenie jednego zapewni białe święta.

Inne Wiki

Losowa wiki