Fandom

Drzewo Loki

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Loki Trees.png

Prawdopodobnie Drzewa Loki na Wyspie Łupieżców

Drzewo Loki (ang. Loki Tree) — typ drzewa, po pierwszy wspomniany w odcinku Jesteśmy rodziną (część 2).

Drzewo nigdy nie zostało pokazane, ale wspomniał je Pyskacz. Okazało się, że drzewo okropnie śmierdzi, a jego popiół może być wykorzystywany do uzyskania barwnika w kolorze czarnym.

Ten rodzaj drzewa rośnie tylko w jednym miejscu - na Wyspie Łupieżców. Jako, że wyspa ta jest obszarem suchym i skalistym, drzewo Loki prawdopodobnie nie potrzebuje dużej ilości wilgoci i składników mineralnych w glebie. 

Historia

W odcinku Jesteśmy rodziną (część 2), kiedy Stoick, Pyskacz i jeźdźcy przybyli na Wyspę Nocy w poszukiwaniu Czkawki. Natrafiają na fałszywą Nocną Furię, którą po chwili zniszczyli Szpadka i Mieczyk. Kiedy Stoick i Pyskacz przybyli do młodych wikingów, dowiedzieli się o całym zajściu. Pyskacz podniósł z ziemi kawałek zniszczonej Furii i powiedział, że skóra "smoczej podróbki" została pokryta popiołem z Drzewa Loki. Gdy Sączysmark odparł, że nigdy nie słyszał o takim typie drzewa, mężczyźni ujawnili, że rośnie on jedynie na Wyspie Łupieżców. Dzięki temu udali się właśnie na tę wyspę w dalszym poszukiwaniu Czkawki i Szczerbatka.

Ciekawostki

  • W odcinku Smarkaty smarkacz na Wyspie Łupieżców można zauważyć drzewa podobne do Drzew Loki, które prawdopodobnie nimi są.
  • Nazwa tego drzewa pochodzi od nordyckiego boga imieniem Loki.

Inne Wiki

Losowa wiki