Fandom

DreamWorks Dragons Adventure

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Udostępnij

DreamWorks Dragons Adventure
World explorer.png
Informacje
Gatunek aplikacja
Wydawca DreamWorks Animation SKG
Język angielski, chiński, niemiecki, hiszpański, hindi, francuski, rosyjski, włoski, portugalski, indonezyjski
Platformy Windows 8.1, x86, x64, ARM
Cena darmowa
Strona gry link

DreamWorks Dragons Adventure (World Explorer) (brak polskiego tytułu) - aplikacja (gra) o tematyce filmowej Jak wytresować smoka 2, dostępna do pobrania na platformę Windows 8.1. Spełniając odpowiednie warunki, można ją pobrać na tej stronie.

Opis

Leć na grzbiecie smoka poprzez swoje sąsiedztwo lub odkrywaj świat z perspektywy kultury wikingów!

Dragons Adventure: World Explorer jest innowacyjnym doświadczeniem, przemieniającym codzienną rzeczywistość w fantastyczny świat filmu Jak wytresować smoka 2! Pomóż Czkawce i Szczerbatkowi uratować schwytane smoki przed demonicznym smoczym łowcą poprzez wypełnianie rozmaitych zadań w wielkim świecie, następnie zwiedzaj znane krajobrazy i drogi w twoim otoczeniu, zabierając grę w podróż. Intuicyjne, żyroskopowe sterowanie pozwoli ci poczuć dreszcz towarzyszący lotowi na smoku. Czy podołasz zadaniu wytresowaniu WŁASNEGO smoka?

- źródło: strona aplikacji (tłumaczenie)

Przebieg

Gra posiada fabułę związaną z historią przedstawioną w filmie Jak wytresować smoka 2, zaś gracz ma do wykonania wiele zadań niezbędnych, by pomyślnie przejść fabułę. Oprócz tego, gra posiada specjalny system, dzięki któremu przemienia na ekranie przenośnego urządzenia obraz prawdziwego otoczenia na krajobraz ze  świata wikingów.

Sterowanie

  • Stuknięcie lub lewy przycisk myszy - akcja
  • , , , lub ruch urządzeniem przenośnym - skręcanie i poruszanie się

Zobacz też

Inne Wiki

Losowa wiki