FANDOM

Dom Jorgensonów

Dom Jorgensonów

Dom Jorgensonów (ang. Jorgensons' House) — dom znajdujący się w wiosce Berk, w którym mieszkają Sączysmark i jego ojciec, Sączyślin.

Wygląd

Tak jak wszystkie domy na wyspie, ten zbudowany jest z drewna, ma spadzisty dach oraz dwa piętra. Nad drzwiami jest wyrzeźbiona głowa Koszmara Ponocnika, jako że smokiem wytresowanym przez Sączysmarka jest Hakokieł z tego gatunku.

Wewnątrz znajdują się liczne skrzynie i beczki z broniami, które wiszą także na ścianach. W kątach pomieszczenia stoją również stojaki, w których tli się ogień. Nie jest pokazane górne piętro, jednak podobnie jak w przypadku pozostałych domów, znajdują się tam prawdopodobnie sypialnie dla ludzi oraz smoka.

Historia

Dom Jorgensonów pojawia się kilkakrotnie w serialu Jeźdźcy smoków z zewnątrz, głównie w tle wioski. Nie odgrywa jednak ważnej roli.

W odcinku W smokach nadzieja Sączysmark wystawia przed drzwiami swojego domu buty swojego ojca, co czynili również inni jeźdźcy.

W odcinku Gdzie zimują Ognioglisty wnętrze domu pojawia się po raz pierwszy, gdy chory Hakokieł kurował się w domu swojego jeźdźca.

School of Dragons

Dom Jorgensonów pojawia się również w grze School of Dragons. Nie różni się on zbytnio wyglądem jak i położeniem.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz też