FANDOM

Domastrid

Dom Astrid

Dom Hoffersonów (ang. Hoffersons' House) — dom znajdujący się w wiosce Berk, w którym mieszka Astrid wraz z rodzicami.

Lokalizacja

Dom znajduje się w wiosce Berk. Stoi niedaleko kuźni - pomiędzy nimi znajduje się jedynie droga do portu.

Wygląd

Dom Astrid wygląda jak zwykły dom wikingów. Wykonany jest w całości z drewna. Tuż nad wejściem znajduje się drewniana rzeźba smoka. Przedstawia ona głowę Śmiertnika Zębacza. Na dachu domu są drewniane kolce, które prawdopodobnie mają imitować te znajdujące się na ogonie Zębacza. Dom jest piętrowy. Po lewej stronie budynku stoi drewniane schronienie Wichury.

Na piętrze znajduje się łóżko Astrid, wyposażenie parteru nie jest znane.

Historia

Zanim smoki zostały wytresowane przez Wandali, dom ten prawdopodobnie nie był ozdobiony rzeźbą głowy Śmiertnika Zębacza. Ponieważ jest to ewidentnie podobizna Wichury, rzeźba musiała pojawić się dopiero po wytresowaniu smoczycy przez Astrid.

W serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Drużyna Astrid, w wyniku ataku samotnego statku Dagura Szalonego, dom zostaje doszczętnie zniszczony. Na szczęście, w tym czasie nikt się w nim nie znajdował. Dalsze losy budowli są nieznane, jednak biorąc pod uwagę fakt, że w przeszłości zabudowania Berk były niszczone wielokrotnie, a następnie odbudowywane, prawdopodobnie dom Astrid także został prędko odbudowany.

Dom pojawia się również w grach School of Dragons i Rise of Berk.

Galeria

Zobacz też