FANDOM

Jws255

Dom Czkawki

Dom Czkawki (ang. Hiccup's House) — dom znajdujący się w wiosce Berk, w którym mieszkają Czkawka, Stoick Ważki (dawniej), Szczerbatek i prawdopodobnie (po filmie Jak wytresować smoka 2Valka.

Lokalizacja

Dom znajduje się w wiosce Berk. Stoi bardzo blisko Twierdzy i jest oddalony od pozostałych domów w osadzie. Dzięki temu wódz może łatwo obserwować mieszkańców.

Wygląd

Domczkawki

Główny pokój

Główny pokój

Jest to pierwszy pokój po wejściu do domu wodza. Znajduje się tam piec podłogowy (palenisko), którego używa się głównie do gotowania strawy, są tam także miejsca do siedzenia. Po lewej stronie pokoju widnieją schody prowadzące na piętro.

Pokój Czkawki

Jws101

Pokój Czkawki

Pokój Czkawki znajduje się na piętrze. Jest wyposażony głównie w drewniane łóżko we wzory. Przed nim leży drewniana skrzynia. Oprócz tego, w pokoju znajduje się duże biurko, na którym Czkawka rysuje (zarówno smoki, jak i schematy różnych rzeczy np: ogona Szczerbatka). Dodatkowo w pomieszczeniu jest duża, skalna płyta, na której śpi Szczerbatek.

Ciekawostki

DomCzkawkiSoD

Dom Czkawki w School of Dragons

  • Dom pojawia się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk, jednak jest przebudowany, okno w pokoju Czkawki przerobiono na wyjście na duży taras, na którym przebywa Szczerbatek.
  • Występuje również w grze School of Dragons stoi przy nim Czkawka wraz ze Szczerbatkiem.

Zobacz też