Fandom

Desert Wraith

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze50 Udostępnij

Wodna klasa box.png Desert Wraith
Desert wraith.png
Informacje podstawowe
Klasa Wodna klasa
Typ ognia Nieznany
Tresura Tak
Sposób tresury Nieznany
Wygląd
Barwa Brązowo - purpurowa w ciemne paski
Główne cechy Duże skrzydła, liczne kolce na głowie, ogonie i skrzydłach
Statystyki

Desert Wraith (brak polskiego tłumaczenia) - jeden z niezwykle rzadkich gatunków smoków, bardzo blisko spokrewniony z Sand Wraithem. Po raz pierwszy i jedyny pojawia się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk jako promocja na zakończenie lata.

Wygląd

Odmiana rzadkiego smoka różni się praktycznie tylko kolorystyką. Podczas gdy Sand Wraith ma brązową barwę ciała, dość dobrze maskującą go w piaskach, pustynna odmiana ma jasnopurpurowy kolor z ciemnymi paskami na skrzydłach przypominającymi paski zebry.

Sam smok kształtem ciała przypomina nieco Nocną Furię. Ma jedną dużą parę skrzydeł, pozwalających na szybkie latanie. Prócz tego, posiada jedną dodatkową na wysokości zadu, cztery krótkie, lecz silne łapy, ogon uzbrojony z dodatkowe wypustki oraz płaską głowę, podobną do głowy Wandersmoka.

Posiada liczne kolce, znajdujące się między innymi na skrzydłach, ogonie oraz głowie.

Siedlisko

Jedną z głównych różnic między dwoma odmianami jest fakt, iż Desert Wraith przeniósł się do środowiska pustynnego. Można więc wywnioskować, iż zamieszkuje gorący klimat znajdujący się blisko równika, co trochę kłóci się z lokalizacją wyspy Berk, położoną w klimacie okołobiegunowym.

Odmiana przeniosła się na pustynie przede wszystkim w poszukiwaniu pożywienia, jednak powodem migracji były także smocze zaloty.

Dieta

Prawdopodobnie tak jak niemal każdy gatunek, Desert Wraith żywi się przede wszystkim rybami, a także innymi rodzajami mięsa. Ponieważ żyje na pustyni, może polować na mieszkające tam węże, małe ssaki i gady oraz owady. 

Moce i umiejętności

Ze względu na bliskie pokrewieństwo z Sand Wraithem, smok prawdopodobnie stosuje taką samą taktykę ataku, czyli zakopuje się pod piaskiem, czyhając na ofiarę. Gdy ta znajdzie się w pobliżu, smok błyskawicznie wyskakuje spod ziemi i łapie ofiarę. Ta umiejętność sprawia, iż gatunek ten należy do najlepiej kamuflujących się w otoczeniu, choć nie potrafi zmieniać barwy skóry.

Ogień

Nieznany jest ogień smoka. Prawdopodobnie, jak większość gatunków, zieje strumieniami zwyczajnego ognia.

Słabości

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Jaja

Desert Wraith Egg 01.png
Jajo Desert Wraitha zostało pokazane w grze Rise of Berk. Ma ono owalny kształt i wielkość prawdopodobnie zbliżoną do innych smoczych jaj. Zewnętrzna skorupa jest lekko przezroczysta, idealnie gładka i błyszcząca, zaś wnętrze jaja mieni się ciemnym i jasnym brązem, tworzącym okrągłe prążki. Konsystencja skorupy jest prawdopodobnie stała.

W grach

Rise of Berk

Smok jest dostępny jedynie podczas specjalnych okazji, chociaż nie jest legendarnym okazem, a odrębnym gatunkiem. Jedna z promocji miała miejsce w dniach 19 - 22 wrzesnia 2014 roku. Prawdopodobnie pojawi się on znowu dopiero pod koniec lata 2015r.

Desert Wraith

Desert wraith.png

Desert Wraith Egg 01.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikatowy legendarny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko zależy od promocji
Czas poszukiwania jaja zależy od promocji
Czas wyklucia 1 dzień
Cena RoB-runa.png 8 500
Opis z gry
A near cousin to the Sand Wraith tha likely migrated to the desert centuries ago in search of food... and Dragon courtship! How romantic!
Tłumaczenie
Bliski kuzyn Sand Wraitha, który prawdopodobnie wyemigrował na pustynię wieki temu w poszukiwaniu pożywienia... i na smocze zaloty! Jak romantycznie!

Galeria

Ciekawostki

  • Desert Wraith jest odmianą żyjącego z nieco chłodniejszym klimacie Sand Wraitha.
  • Mimo iż Desert Wraithy żyją na pustyniach to, podobnie jak Sand Wraithy, należą do klasy wodnej.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki