Fandom

Crash Course

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzedni odcinek
Enemy of My Enemy
Crash Course Następny odcinek
Follow the Leader
Crash Course
Crash Course
CavernCrasher Gallery 2 wm.jpg
Premiera 20px-Flag_of_Poland.svg.png ?
20px-Flag_of_the_United_States.svg.png 26 czerwca 2016
Szczegóły
Sezon Jeźdźcy smoków: Na końcu świata
Numer odcinka 28
Ogólny nr odcinka 68

Crash Course - dwudziesty ósmy odcinek trzeciego sezonu Jeźdźców Smoków.

Opis

Na Koniec Świata przybywa Królowa Ognioglist, która potrzebuje pomocy w obronie swojego gniazda przed nowym, niezwykle groźnym przeciwnikiem- Cavern Crasherem.

Fabuła

Jeźdźcy zbierają materiał do katapult. Nagle z lasu dobiega ich przeraźliwy ryk. Jeźdźcy uciekają, jednak okazuje się, że była to Królowa Ognioglist. Smok wita się z Hakokłem. Wyraźnie jest czymś zdenerwowana. Czkawka i Śledzik zastanawiają się, co robi tu tak daleko od swojej wyspy. Królowa chce, aby Hakokieł z nią poleciał. Sączysmark postanawia pomóc smoczycy.

Jeźdźcy lecą na Wyspę Ognioglist. Podejrzewają, że to Smoczy Łowcy zaatakowali leże tych smoków. Na miejscu jednak nie widzą żadnych śladów ich statków. Nigdzie ich nie ma.

Wędrują tunelami za Królową, a ta prowadzi ich do komory, gdzie znajdują tajemniczego smoka. Śledzik, za pomocą swoich smoczych kart, oznacza smoka jako Cavern Crashera z tajemniczej klasy. Wszystko wymyka się z pod kontroli, gdy zły Sączysmark atakuje Crashera, strzelając ogniem. Smok denerwuje się i atakuje wszystkie smoki. Jeźdźcy odkrywają, że gad jest bardzo szybki i wydziela łatwopalny śluz. Roznosi po po całej jaskini, a Smark niechcący go podpala. Jeźdźcy uciekają.

Sączysmark za wszelką cenę chce pomóc Królowej, ponieważ ta kiedyś uratowała życie Hakokłowi. Zostawia Jeźdźców i sam leci za smoczycą. Ta prowadzi ich do gniazda z jajami, z których po chwili zaczynają wykluwać się małe Ognioglisty. Sączysmark śpiewa pisklakowi kołysankę i odkrywa, że Crasher chce pożreć jaja Ognioglist.

Jeźdźcy wydostają się z zawalonej jaskini i szukają Sączysmarka. Znów natrafiają na Cavern Crashera. Ten ponownie atakuje swoim śluzem, przez co bliźniaki podpalają samych siebie. Jeźdźcy próbują unieszkodliwić smoka. Zagradzają mu drogę kamieniami, ale smok bez trudu przez nie przechodzi, spłaszczając swoje ciało i używając swojego śluzu. Wszyscy są zdumieni.

Cavern Crasher znajduje gniazdo królowej. Atakuje ją i Hakokła, którzy bronią jaj. Na początku intruz pokonuje smoczycę, jednak gdy ona i Hakokieł łącza swoje siły ognia, "wygotowują" z Cavern Crashera cały śluz. Smok nie ma już jak atakować.

Przybywają jeźdźcy. Czkawka rozmawia z Sączysmarkiem i mówi że dobrze zrobił. Wszyscy razem odstraszają złego smoka. Gniazdo Królowej Ognioglist jest bezpieczne.
Uff, koniec spoilera.

Inne Wiki

Losowa wiki