FANDOM

Spójrz tylko. Potężny, nieustraszony i uważaj, bo sprytny jak czort.

Ryker, Noc łowców (część 1)

Cagecruncher (brak polskiego tłumaczenia) - smok pojawiający się w odcinku Noc łowców (część 1), później w grze Rise of Berk, będący osobnikiem gatunku Koszmar Ponocnik.

Wygląd

Smok ten budową nie wyróżnia się od pozostałych Ponocników.

Jego barwa niezwykle upodabnia go do Kiełohaka. Graniczy ona w najróżniejszych odcieniach różu i czerwieni, ciemniejszych lub jaśniejszych. Na pysku, dużym kawałku szyi, początkach skrzydeł i nóg występuje również barwa żółtawa podchodząca pod pomarańcz. Brzuch jest, jak u niemal wszystkich smoków, koloru kremowego.

Pojawienie się

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Cagecruncher pojawia się po raz pierwszy w odcinku Noc łowców (część 1), schwytany przez Rykera i jego Łowców. Czarciousty zaczął zauważać potęgę i dzikość gada, wnioskując, iż jest on mądrzejszy on niejednego Łowcy. Smok szarpie się gwałtownie i próbuje wyrwać z żelaznej klatki, lecz bez skutku. Dalsze losy Ponocnika po tym odcinku nie są znane.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Cagecruncher

Cagecruncher - FB

Cagecruncher - FB

Cagecruncher Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ ekskluzywny
Poziom Szczerbatka 75
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Dragon Hunters' Camp
Czas poszukiwania jaja 4 godziny
Czas wyklucia 5 dni
Cena RoB-runa 10,000
Opis z gry
These Monstrous Nightmares will eat anything that gets in their way, including the cages they're trapped in.
Tłumaczenie
Te Koszmary Ponocniki zjedzą wszystko, co stanie im na drodze, łącznie z klatkami, w których się je uwięzi.

Ciekawostki

  • Choć dalsze losy smoka nie są ujawnione, to gra DreamWorks Dragons: Rise of Berk pozwala przypuszczać, iż Ponocnik uwolnił się w końcu z więzienia Łowców.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier