Fandom

Buffalord Soldier

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

Poprzedni odcinek
Turn and Burn
Buffalord Soldier Następny odcinek
A Grim Retreat
Buffalord Soldier
Buffalord Soldier
Scourge of Odin.png
Premiera 20px-Flag_of_Poland.svg.png ?
20px-Flag_of_the_United_States.svg.png 26 czerwca 2016
Szczegóły
Sezon Jeźdźcy smoków: Na końcu świata
Numer odcinka 31
Ogólny nr odcinka 71

Buffalord Soldier - trzydziesty pierwszy odcinek trzeciego sezonu Jeźdźców Smoków.

Opis

Kiedy Astrid zapada na groźną chorobę, Czkawka i inni jeźdźcy ruszają na poszukiwania Buffalorda, którego ślina jest jedynym lekarstwem na Plagę Odyna.

Fabuła

Astrid wybiera się na patrol. Nagle spostrzega łódź rybacką. Na początku myśli, że jest opuszczona. Potem jednak znajduje na okręcie coś strasznego - ciała martwych Wikingów z bladą, zieloną skórą. Jeden z ciężko chorych ludzi łapie ją za rękę i przy okazji zadrapuje w ramię. Wojowniczka ucieka.

Przerażona Astrid wraca na Koniec Świata. Informuje resztę jeźdźców o tym, co zobaczyła. Śledzik mówi o Pladze Odyna, śmiertelnej chorobie, która wieki temu zdziesiątkowała wszystkie wioski Wikingów a Archipelagu. Wszyscy zaczynają panikować. Czkawka stara się wszystkich uspokoić mówiąc, że o chorobie już dawno nie słyszano.

W nocy Czkawkę budzi przestraszona Wichura. Chłopak szybko leci do Astrid. Okazuje się, że ta bardzo źle się czuje. Śledzik ogląda Astrid i przerażony informuje, że Astrid musiała zostać zarażona Plagą Odyna poprzez zadrapanie. Na chorobę umiera się w ciągu trzech księżyców. Z notatek Gothi Czkawka odczytuje, że lekarstwem na chorobę jest ślina Buffalord'a, smoka, który wyginął dawno temu podczas ostatniej epidemii choroby. Był zabijany, by tworzyć lekarstwo.

Jeźdźcy usilnie szukają jakichkolwiek informacji, czy smoki te jeszcze żyją. W Smoczym Oku Śledzik znajduje jedynie kilka informacji o smokach. Szpadka i Mieczyk znajdują skrawki tajemniczej mapy. Czkawka układa je w całość i odkrywa lokalizację, gdzie żyją Buffalord'y.

Jeźdźcy lecą na wyspę prowadzeni przez mapę. Przez kilka godzin nie udaje im się nic znaleźć. Czkawka postanawia ze Szczerbatkiem, że na chwilę wylądują i napiją się wody ze strumienia. Nagle Szczerbatek znajduje świeże odchody nieznajomego smoka. Śledzik mówi, że prawdopodobnie są to odchody Buffalord'a. Czkawka używa swojego sprzętu do tropienia smoków - glonów Marazmora. Dzięki temu trafiają na trop smoka. Czkawka, używając lupy znajduje smoczą łuskę.

W końcu o świcie jeźdźcom udaje się znaleźć Buffalord'a. Smok jest niesamowicie spokojny i pozwala wziąć Czkawce trochę jego śliny. Okazuje się jednak, że ta szybko paruje. Jeźdźcy postanawiają zabrać smoka na Koniec Świata. To jednak nie okazuje się takie proste. Na początku nie chce wzlecieć w powietrze. Potem, w chmurach, smok nagle czegoś się przestrasza. Nadyma się, wysuwa kolce i zieje ogniem. Smok jest spokojny tak długo, aż jest na swojej wyspie. Skoro nie mogą przetransportować smoka do Astrid, Sączysmark leci po wojowniczkę, by zabrać ją na wyspę. Gdy Astrid przylatuje jest w bardzo złym stanie. Czkawka podaje jej ślinę smoka, ale nic się nie dzieje. Śledzik czyta, że "zielona ślina wyleczy". Ślina Buffalord'a jest przezroczysta.

Bliźniaki zaczynają jeść zioła, które są pożywieniem smoka. Ich ślina jest zielona. Okazuje się, że ślina Buffalord'a zmieszana z ziołami, które je, uleczy Astrid. Jeźdźcy karmią smoka ziołami. Gdy Czkawka chce zebrać zieloną wydzielinę, nagle pojawiają się Łowcy Smoków, którzy zarzucają sieć na smoka. Viggo wraz ze swoimi wojownikami otaczają jeźdźców i wielkiego smoka. Chcą porwać Buffalord'a. Jeźdźcy nie mogą na to pozwolić. Atakują Łowów, jednak nic nie mogą wskórać. Viggo zdradza, że łódź, którą znalazła Astrid, była jego łodzią. To przez niego dziewczyna jest śmiertelnie chora. Uknuł plan, w którym Czkawka miał znaleźć dla niego Buffalord'a, którego zamierzał sprzedać za ogromną sumę.

Czkawka jest zdesperowany. Błaga Viggo, by ten pozwolił mu zabrać choć trochę śliny, a on pozwoli mu zabrać smoka. Łowca zgadza się. Chłopak podaję lekarstwo Astrid, które od razu działa.

Viggo zabiera Buffalord'a na swoją łódź. Czkawka jednak przewidział, co się stanie. Gdy smok jest już w klatce, orientuje się, że jest poza swoją wyspą. Dostaje szału, nadyma się i strzela ogniem. Zatapia statek Viggo i wraca do swojego domu.

Na koniec Jeźdźcy obchodzą pogrzeb Wikingów. Oddają cześć zmarłym na Plagę Odyna wojownikom z łodzi rybackiej, którą wcześniej znalazła Astrid. Dziewczyna żegna ich, nazywając "swoimi braćmi". Jeźdźcy wystrzeliwują na okręt płonące strzały.

Astrid dziękuje Czkawce za wszystko, co dla niej zrobił. Bez niego by już nie żyła. Mówi mu, że również nie może wyobrazić sobie życia bez niego.
Uff, koniec spoilera.
Odcinki serialu Jeźdźcy smoków

Inne Wiki

Losowa wiki