FANDOM

Book Wyrm (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawicielka gatunku Gronkiel, która pojawia się w serialu Jeźdźcy smoków, w odcinku Słodka Heathera (część 2) oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smoczyca ta, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jej skóra ma brązową barwę z domieszką koloru żółtego, zaś wypustki na jej ciele są czerwone.

Charakter

Gronkiel ten jest dość agresywny, waleczny i zawzięty. Za wszelką cenę starał się nie dopuścić nikogo do księgi, a każdego śmiałka, który odważył się choćby podejść do owego przedmiotu, bezlitośnie atakował.

Historia

Smoczyca pojawia się w serialu Jeźdźcy smoków, w odcinku Słodka Heathera (część 2), kiedy to nieustraszenie broni Smoczej Księgi, przed Bestialem i kilkoma innymi Łupieżcami. Po długich zmaganiach ze smokiem, Wikingom ostatecznie udaje się zdobyć przedmiot.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Book Wyrm

Dragons baby

Dragons baby

Book Wyrm Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ limitowany ekskluzywny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko nie dotyczy
Czas poszukiwania jaja nie dotyczy
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa nie dotyczy
Opis z gry
Any stranger wanting to see the Book of Dragons, has to get through this Dragon first! She's been tasked to guarding the book, and takes her job VERY seriously.
Tłumaczenie
Każdy kto chce zobaczyć Smoczy Podręcznik, musi przejść obok tego smoka! Ma ona za zadanie strzec księgę, i traktuje swoją pracę NAPRAWDĘ poważnie.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier