Fandom

Bitwa pod Smoczym Sanktuarium

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Bitwa pod Smoczym Sanktuarium
9zw1.jpg
Informacje
Miejsce Pole pod Smoczym Sanktuarium
Strona atakująca Drago Krwawdoń ze swoją armią
Strona wyzwana jeźdźcy i smoki ze Smoczego Sanktuarium
Polegli Stoick Ważki

Oszołomostrach Valki
inni ludzie i smoki

Wygrani Armia Drago

Bitwa pod Smoczym Sanktuarium - rozegrana przez smoki i wikingów bitwa, jedno z kluczowych wydarzeń w filmie Jak wytresować smoka 2.

Strony

Stronami walczącymi w bitwie były wolne smoki ze Smoczego Sanktuarium, pod wodzą Oszołomostracha Valki oraz zniewolone przez Drago smoki, pod wodzą Oszołomostracha Drago. Na lądzie walczyły ludzkie armie - zorganizowana armia Drago oraz jeźdźcy smoków z Berk wraz z Valką i Stoickiem.

Przebieg

Bitwę rozpoczęła inwazja Drago, od momentu przybicia statków. Na ziemi starli się ze sobą wikingowie, atakowani również od czasu do czasu przez smoki - na nie zastawione jednak były pułapki.

Drago Krwawdoń wysłał do boju latające gady, ostrzeliwujące Sanktuarium. Była to część strategii, która miała wywabić białego Oszołomostracha ze schronienia. Gdy ten wyszedł, po kilkunastu sekundach woda zaczęła się burzyć i wynurzył się Oszołomostrach Drago. Rozpoczęła się walka pomiędzy dwoma Alfami. Reszta smoków walczyła ze sobą nawzajem. Valka próbowała uspokoić walczące olbrzymy - nic jednak to nie dało.

Valka starała się walczyć z Drago, jednak ten szybko ją pokonał. Potem w obronie żony rzucił się Stoick. Walka była zacięta.

Wkrótce Oszołomostrach Drago wygrał walkę, wbijając kły w brzuch przeciwnika. Zahipnotyzował wszystkie smoki, a Szczerbatkowi nakazał zabicie Czkawki. Gdy dookoła nowego i jedynego Alfy zaczęły gromadzić się tysiące smoków, Nocna Furia przyparła swojego jeźdźca i przyjaciela do lodowego muru. Zbierała chwilę plazmę i wystrzeliła. Jednak Stoick rzucił się na ratunek synowi i to on zginął. Rozjuszony Czkawka przegonił Szczerbatka, który chwilę po strzale ocknął się spod woli Alfy.

Gdy olbrzym znów zapanował nad smokami, Szczerbatek zmierzył ku Oszołomostrachowi, lecz ponieważ nie umiał sam latać, Drago schwytał go laską i dosiadł. Potem wyruszył z armią, zahipnotyzowanymi smokami, Alfą i Furią ku Berk.

Podsumowanie

Bitwa zakończyła się niepowodzeniem jeźdźców, którzy utracili wodza,Oszołomostracha oraz wszystkie swoje smoki, prócz nieposłusznych nikomu Szponiaków.

Inne Wiki

Losowa wiki