Fandom

Bitwa o Berk

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze30 Udostępnij

Bitwa o Berk
Bitwa.png
Informacje
Miejsce walk Berk
Strona atakująca Drago Krwawdoń i jego Oszołomostrach
Strona wyzwana Wikingowie z Berk
Polegli Prawdopodobnie Drago Krwawdoń
Zwycięzcy Wikingowie z Berk

Bitwa o Berk - jedno z kluczowych wydarzeń w filmie Jak wytresować smoka 2.

Strony

W bitwie tej, w przeciwieństwie do walk pod Smoczym Sanktuarium, nie brali udziału wikingowie. Była to walka pomiędzy smokami - Oszołomostrachem Drago a nowym Alfą, Szczerbatkiem, któremu dzięki silnej przyjaźni z Czkawką udało się wyzwolić spod rozkazów olbrzyma. Walczyła także formacja kilkuset smoków, które zmieniały stronę w zależności od tego, pod wpływem którego Alfy się znajdowały.

Przebieg

Po pokonaniu jeźdźców pod Smoczym Sanktuarium Drago przeprowadza inwazję na Berk i dzięki Oszołomostrachowi zjednuje sobie wszystkie mieszkające tam smoki. W niedługim czasie po przybyciu Drago do wyspy docierają jeźdźcy dosiadający Szponiaków, jedynych smoków, które nie słuchały rozkazów Alfy.

Czkawka stara się odzyskać Szczerbatka, opanowanego przez Drago. Chłopak odnosi sukces i dosiada Szczerbatka, lecz by uchronić go przed wpływem Alfy, urywa kawałek tkaniny z flagi i zawiązuje smokowi oczy, rękami zaś zatyka uszy. Razem odwracają uwagę Oszołomostracha.

Gdy lądują w wiosce obok Drago, bestia strzela potężnym strumieniem zamarzającej wody, więżąc przyjaciół w masywnej, twardej górze lodowej. Gdy wszyscy tracą nadzieję i rozpaczają z powodu utraty nowego wodza, przez lodowiec prześwitują błękitne promienie. Góra wybucha i okazuje się, że to Szczerbatek, który zasłonił Czkawkę swoim ciałem, uwolnił potężną, błękitną energię. Nozdrza i wypustki na plecach smoka zaczęły świecić na niebiesko, zaś jego ogień stał się znacznie potężniejszy.

Trwa walka. Ostrzeliwany Oszołomostrach przestaje panować nad setkami smoków, które ocknąwszy się przelatują na stronę Szczerbatka. Wściekły Drago rozkazuje Alfie je atakować, jednak bezskutecznie. Wszystkie smoki, zachęcone przez Szczerbatka, rozpoczynają ostrzał olbrzyma. Ogarnięty furią smok wydobywa z siebie ostatni, najpotężniejszy strzał, który odrąbuje Oszołomostrachowi kieł, co jest równoznaczne z pokonaniem go. Upokorzony smok, chyląc głowę i spuszczając wzrok przed obliczem Furii, nurkuje do morza, pociągając za sobą Drago.

Bilans

Bitwa kończy się zwycięsko dla mieszkańców Berk. Drago i jego Alfa zostali raz na zawsze pokonani, natomiast nowym Alfą wśród smoków zostaje Szczerbatek. W tej bitwie nikt nie zginął, choć nie do końca znane są losy Drago Krwawdonia, który zniknął w oceanie, wraz z podległym mu Oszołomostrachem

Inne Wiki

Losowa wiki