FANDOM

Artykuł
Bim (ang. Bing) - pisklę smoka gatunku Gromogrzmot, które pojawia się w odc. 18 drugiego sezonu serialu Jeźdźcy smoków.

WyglądEdytuj

Bim ma ciemnoniebieski kolor skóry. Pisklak jest bardzo mały, chociaż jego ciało jest proporcjonalnie niemal identyczne jak dorosłych osobników.

ZdolnościEdytuj

  • Ryk - nawet jako bardzo młody Gromogrzmot, Bim jest w stanie wydać potężny ryk, który może powodować wielkie zniszczenia, a także skutecznie odstraszać nieprzyjaciół lub zbliżających się jeźdźców.
  • Szybkość - pisklę zadziwia umiejętnością błyskawicznego przemieszczania się po wyspie oraz poza nią. Jeźdźcy mają duże problemy ze schwytaniem go oraz jego braci.

HistoriaEdytuj

Jeźdźcy smoków Edytuj

Pisklaki pierwszy i jedyny raz pojawiają się w odcinku Bim! Bam! Bom!. Zostały odkryte dzięki wynalazkowi Czkawki , który nazwał Burzowe ucho. Wódz wraz z synem postanowili sprawdzić tajemnicze odgłosy. Zachwycili się nimi, jednak nie wzięli ich ze sobą. Stoick zapytany co zrobić ze zgubami odpowiedział, że nie chce ich na wyspie.

Smoki więc same odnalazły Berk i zaczęły terroryzować mieszkańców swoją nieskończoną energią do zabawy oraz potężnymi (choć niezbyt niebezpiecznymi) rykami. Nikt nie był w stanie zapanować nad maluchami. Jeźdźcy zabrali smoczki do Smoczej Akademii i tam usiłowali wytresować, choć bezskutecznie. Tam również zostały nazwane przez Mieczyka i Szpadkę. Ponownie rozrabiające maluchy uspokoił Thornado, który wkroczył na arenę bez swojego jeźdźca. Małe smoki podążyły za nim i w ten sposób uciekły treserom. 

Jeźdźcy w żaden sposób nie mogli pozbyć się maluchów. Usiłowali zostawić je na wyspie, jednak one leciały za nimi. W końcu Sączysmark znalazł sposób na przechytrzenie ich. Po chwili jednak zaatakowało je stado dzikich smoków. Przerażone maluchy nie mogły się obronić. Do akcji wówczas musieli wkroczyć jeźdźcy. Smoki zawsze jednak, póki są małe, będą narażone na ataki. Na Smoczej Wyspie, razem z maluchami, został więc Thornado.

W grachEdytuj

Rise of BerkEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier