FANDOM

Artykuł
Dragon icon Bim
Bam
Podstawowe informacje
Imię Bim
Gatunek Gromogrzmot
Treser brak
Status żyje
Lokalizacja Smocza Wyspa
Rodzina
Ojciec Thornado
Rodzeństwo Bam i Bom
Pozostałe informacje
Debiut Bim! Bam! Bom!

Bim (ang. Bing) - pisklę smoka gatunku Gromogrzmot, które pojawia się w odc. 18 drugiego sezonu serialu Jeźdźcy smoków.

Wygląd

Bim ma ciemnoniebieski kolor skóry. Pisklak jest bardzo mały, chociaż jego ciało jest proporcjonalnie niemal identyczne jak dorosłych osobników.

Zdolności

  • Ryk - nawet jako bardzo młody Gromogrzmot, Bim jest w stanie wydać potężny ryk, który może powodować wielkie zniszczenia, a także skutecznie odstraszać nieprzyjaciół lub zbliżających się jeźdźców.
  • Szybkość - pisklę zadziwia umiejętnością błyskawicznego przemieszczania się po wyspie oraz poza nią. Jeźdźcy mają duże problemy ze schwytaniem go oraz jego braci.

Historia

Jeźdźcy smoków

Pisklaki pierwszy i jedyny raz pojawiają się w odcinku Bim! Bam! Bom!. Zostały odkryte dzięki wynalazkowi Czkawki , który nazwał Burzowe ucho. Wódz wraz z synem postanowili sprawdzić tajemnicze odgłosy. Zachwycili się nimi, jednak nie wzięli ich ze sobą. Stoick zapytany co zrobić ze zgubami odpowiedział, że nie chce ich na wyspie.

Smoki więc same odnalazły Berk i zaczęły terroryzować mieszkańców swoją nieskończoną energią do zabawy oraz potężnymi (choć niezbyt niebezpiecznymi) rykami. Nikt nie był w stanie zapanować nad maluchami. Jeźdźcy zabrali smoczki do Smoczej Akademii i tam usiłowali wytresować, choć bezskutecznie. Tam również zostały nazwane przez Mieczyka i Szpadkę. Ponownie rozrabiające maluchy uspokoił Thornado, który wkroczył na arenę bez swojego jeźdźca. Małe smoki podążyły za nim i w ten sposób uciekły treserom. 

Jeźdźcy w żaden sposób nie mogli pozbyć się maluchów. Usiłowali zostawić je na wyspie, jednak one leciały za nimi. W końcu Sączysmark znalazł sposób na przechytrzenie ich. Po chwili jednak zaatakowało je stado dzikich smoków. Przerażone maluchy nie mogły się obronić. Do akcji wówczas musieli wkroczyć jeźdźcy. Smoki zawsze jednak, póki są małe, będą narażone na ataki. Na Smoczej Wyspie, razem z maluchami, został więc Thornado.

W grach

Rise of Berk

Bing

Bing-RoB

Bing-RoB

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikatowy legendarny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność kupno
Główne siedlisko -
Czas poszukiwania jaja -
Czas wyklucia 3 godziny
Cena RoB-runa 900
Opis z gry
Known as a loudmouth, this stubborn adolescent has been known to scream until it is NOT blue in the face.
Tłumaczenie
Znany jako krzykacz, ten niesforny młodziak jest znany z tego, że krzyczy aż NIE zrobi się niebieski na twarzy.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier