Fandom

Bernardyn II

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bernardyn II
H.png
Czkawka znajduje obraz Bernardyna II i jego ojca, Bernardyna I
Podstawowe informacje
Imię Bernardyn
Płeć Mężczyzna
Smok Brak
Status Nie żyje
Lokalizacja Berk
Wygląd
Włosy Blond
Broń Miecz
Pozostałe informacje
Debiut Krótka historia pewnego portretu

Bernardyn II (ang. Hamish II) — syn i następca Bernardyna I. Był on jednym z wodzów wikingów na wyspie Berk.

Wygląd i charakter

Bernardyn II był dość wątłym i chudym chłopakiem, bardzo podobnym do Czkawki. Miał długie, blond włosy.

Na portrecie wiszącym w twierdzy, chłopak jest przedstawiony jako krzepki i młody wiking.

Historia

Bernardyn II razem ze swoim ojcem został wspomniany w odcinku Krótka historia pewnego portretu. Ich portret znajduje się w Twierdzy, razem z wizerunkami innych wodzów Berk.

Kiedy za portretem Bernardynów Sączysmark i Śledzik znajdują mapę skarbu stworzoną przez Bernardyna II, postanawiają odszukać złoto, mimo ostrzeżeń Pyskacza, który kiedyś, razem ze Stoickiem, także próbował odnaleźć kosztowności, jednak bez powodzenia, odnosząc przy tym wiele strat.

Mapa Bernardyna.png

Mapa Bernardyna II

Czkawka, chcąc pokazać ojcu, że jest taki jak namalował go Wiadro (umięśniony i waleczny), przewodniczy w poszukiwaniach.

Kiedy wreszcie dociera do komory ze skarbem, odnajduje obraz Bernardyna II, na którym widać go jako wątłego i chudego chłopaka podobnego do Czkawki. Chłopak zdaje sobie sprawę, że bycie dobrym wikingiem nie zależy od mięśni i siły, gdyż nawet Bernardyn był taki jak on.

Kiedy Stoick widzi ten rysunek, każe Wiadru namalować nowy portret siebie i Czkawki, przedstawiając ich takimi, jakimi są w rzeczywistości.

Inne Wiki

Losowa wiki