FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz lokacji z filmów i serialu, sprawdź Wyspa Berk.
Podręcznik23
Ta strona jest niekompletna!
Jeśli posiadasz czas, ochotę oraz wystarczająco dużo informacji, by rozwinąć artykuł, pomóż projektowi Wiki i rozbuduj go!

Berk Village - jedna z lokacji pojawiających się w grach bazowanych na filmowym uniwersum.

W grze School of Dragons

Berk jest jedną z pierwszych lokalizacji w grze School of Dragons. Jest to główna wioska, w której mieszkają wikingowie. Dostać się do niej można za pomocą Taxi, statku lub własnego smoka. W Berk znajdują się takie obiekty jak:

W grze DreamWorks Dragons: Wild Skies

Wild Skies Berk Map

Mapa Berk w grze

W grze DreamWorks Dragons: Wild Skies wyspa Berk jest podzielona na wiele ciekawych miejsc, z których każde zamieszkane jest przez inne gatunki smoków, rosną w nich różne typy roślin, które można zbierać, i można między tymi miejscami podróżować na swoim smoku.

Na geografię wyspy Berk w grze składają się: Wioska Berk, Niedostępna Zatoczka, Wielki Ocean Zachodni, Rafa Niszczyciela, Wyspa Lawowych Prostaków, Wyjące Lasy, Mglista Góra, Zatoka Czarnego Serca oraz Urwisko Dzikich Smoków.

Pierwszy lot odbywa się na grzbiecie Szczerbatka w lokacji Berk Village. Po odbyciu go, Czkawka oprowadza gracza po podstawowych miejscach w wiosce:

  • Sklep, w którym możemy zakupić wszystkie akcesoria niezbędne do zdobywania pożywienia dla smoków.
  • Stoisko, w którym możemy zdobyć i pokroić mięso (mutton) potrzebne do wytresowania Śmiertnika Zębacza, czyli pierwszego w kolejności do oswojenia. Mięso jest przydatne również podczas tresury innych smoków, między innymi Szeptozgona.

Poza tym w wiosce stoi kilku wikingów, którzy dają rozmaite wskazówki dotyczące tresury poszczególnych smoków. W wiosce nie można wytresować żadnego z latających gadów.