Fandom

Bandit

1531stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Dragon icon.png Bandit
Armorwing Gallery 11 wm.jpg
Podstawowe informacje
Imię Bandit
Gatunek Zbrojoskrzydły
Płeć samiec
Wrogowie Zaduśne Zdechy
Status żyje
Lokalizacja Żelazna Wyspa
Pozostałe informacje
Debiut Sączysmark dostaje siekierkę

Bandit (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawiciel gatunku Zbrojoskrzydły, pojawiający się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata. Jego imię zostało ujawnione w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Tak jak w przypadku pozostałych osobników brak naturalnego pancerza zastępują mu metalowe tarcze, zbroje, topory i miecze, z których wytwarza łuski. Skóra zwierzęcia jest barwy zielonej, zaś oczy są żółte. Charakterystyczną cechą tego smoka jest złamany, prawy róg.

Charakter

Smok jest nieufny wobec ludzi i innych smoków, a także bardzo terytorialny. Pozbawiony pancerza traci swój zapał bojowy i poddaje się, nie okazuje również specjalnej wdzięczności ludziom, którzy mu pomagają.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Smok występuje w odcinku Sączysmark dostaje siekierkę. Lecąc nad oceanem, Sączysmark bawi się toporem, który w pewnym momencie wyślizguje mu się z rąk i ginie w chmurach. Jeźdźcy pikują i wkrótce wyłaniają się z chmur, pod którymi znajduje się Wyspa Zbrojoskrzydłego, którą przyjaciele postanawiają przeszukać w celu odnalezienia zaginionej broni. Niedługo po tym Sączysmark zauważa wystający znad krzaków topór i rusza naprzód, by go zabrać. Topór utknął jednak w skale, a gdy Sączysmark usiłuje go wyjąć, okazuje się, że to nie skała, lecz smok Zbrojoskrzydły. Zwierzę atakuje jeźdźców. Przyjaciele odkrywają, że smok pokryty jest stopionym i zastygłym metalem i to właśnie w nim utknął topór.

Sączysmark wraz z Czkawką i Astrid próbują wymyślić jakiś sposób, aby zakraść się do Zbrojoskrzydłego i zabrać topór, który utknął w jego grzbiecie. Sączysmark wpada na pomysł, aby wykorzystać do tego celu Zaduśne Zdechy, które zaatakowałyby smoka i ukradły wszelkie możliwe metalowe przedmioty, w tym topór, który później chłopak by im odebrał.

Trzej jeźdźcy docierają z Zaduśnymi Zdechami na wyspę Zbrojoskrzydłego. Zaprowadzają smoki do jego legowiska, gdzie zwierzęta sieją zupełne spustoszenie. Atakują go, wydzierając z jego ciała kawałki metalu. Zbrojoskrzydły wkrótce staje się zupełnie bezbronny, pozbawiony swojego pancerza. Zauważywszy to, Czkawka odwraca uwagę Zdechów od wielkiego smoka. Akcja kończy się powodzeniem i Zaduśne Zdechy wracają na swoją wyspę. Jeźdźcy lądują obok bezbronnego Zbrojoskrzydłego i ofiarują mu kawałki metalu, aby ten mógł odbudować swój pancerz. Niedługo potem odlatują.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Bandit

Bandit - FB.png

Bandit Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ Unikalny
Poziom Szczerbatka Dowolny
Dostępność Paczka z kartami
Główne siedlisko brak
Czas poszukiwania jaja brak
Czas wyklucia
Cena RoB-runa.png
Opis z gry
Vikings hide your weapons! This Armor Wing won't stop until it builds the perfect armor with the best metals it can find.
Tłumaczenie
Wikingowie ukryjcie broń! Ten Zbrojoskrzydły nie spocznie dopóki nie zbuduje doskonałego pancerza z najlepszych metali jakie może znaleźć.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki