FANDOM

Ból (ang. Pain) - smok z gatunku Straszliwiec Straszliwy wytresowany przez Sączysmarka, jednak po raz pierwszy został nazwany w grze Rise of Berk.

Wygląd

Smok ma te same rozmiary i cechy fizyczne co inne Straszliwce. Spośród reszty wyróżnia go kolor ciała - różowo-fioletowy z jaśniejszym podbrzuszem i ciemniejszymi szpikulcami ciągnącymi się od głowy po czubek ogonka.

Charakter

Jest nieprzyjaźnie nastawiony nie tylko do Smarka, ale i do całego otoczenia - chwyta zębami wszystko co się zbliża i rusza, np. rękę Sączysmarka. 

Umiejętności

  • Atak: smok napina całe swoje ciało w ten sposób, że jest podłużne i twarde niczym włócznia; w ten sposób przyczepia się zębami do swojej ofiary, lecz odczepiony może posłużyć jako broń.
  • Zęby: zęby smoka są bardzo ostre, smok jednym ruchem może przeciąć grubą linę albo boleśnie zacisnąć szczęki na ofierze.

Historia

Jeźdźcy smoków

Mały smok pojawia się jedynie w odcinku Na szarym końcu. Gdy Śledzik ogłasza konkurs "kto lepiej wytresuje swojego Straszliwca", Sączysmark chce wziąć żółtego, jednak fioletowy smok wgryza mu się w rękę. Na pokazie Ból, zamiast spełnić rozkazy tresera, gryzie jego nogę, przez co sędzia uważa, iż Sączysmark nie tresował swojego smoka i powinien przegrać.

Gdy jeźdźcy ratują Sztukamięs, smoczyca usiłuje odlecieć ze statku Albrechta, do którego jest przywiązana. Dzięki atakowi wytresowanych Straszliwców łańcuchy zostają zniszczone, lecz wódz Łupieżców zarzuca linę na jej ogon. Sączysmark rzuca wówczas swoim smokiem, który przecina linę, ratując smoczycę Śledzika z rąk wroga.

W grach

Rise of Berk

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier