Fandom

Ból

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Ból
Sksssull.jpg
Informacje
Gatunek Straszliwiec Straszliwy
Płeć Samiec
Kolor Fioletowy
Właściciel Sączysmark

Ból (ang. Pain) - smok z gatunku Straszliwiec Straszliwy wytresowany przez Sączysmarka, jednak po raz pierwszy został nazwany w grze Rise of Berk.

Wygląd

Smok ma te same rozmiary i cechy fizyczne co inne straszliwce. Spośród reszty wyróżnia go kolor ciała - różowo-fioletowy z jaśniejszym podbrzuszem i ciemniejszymi szpikulcami ciągnącymi się od głowy po czubek ogonka.

Charakter

Jest nieprzyjaźnie nastawiony nie tylko do Smarka, ale i do całego otoczenia - chwyta zębami wszystko co się zbliża i rusza, np. rękę Sączysmarka. 

Umiejętności

  • Atak: smok napina całe swoje ciało w ten sposób, że jest podłużne i twarde niczym włócznia; w ten sposób przyczepia się zębami do swojej ofiary, lecz odczepiony może posłużyć jako broń.
  • Zęby: zęby smoka są bardzo ostre, smok jednym ruchem może przeciąć grubą linę albo boleśnie zacisnąć szczęki na ofierze.

Historia

Jeźdźcy smoków

Mały smok pojawia się jedynie w odcinku Na szarym końcu. Gdy Śledzik ogłasza konkurs "kto lepiej wytresuje swojego Straszliwca", Sączysmark chce wziąć żółtego, jednak fioletowy smok wgryza mu się w rękę. Na pokazie Ból, zamiast spełnić rozkazy tresera, gryzie jego nogę, przez co sędzia uważa, iż Sączysmark nie tresował swojego smoka i powinien przegrać.

Gdy jeźdźcy ratują Sztukamięs, smoczyca usiłuje odlecieć ze statku Albrechta, do którego jest przywiązana. Dzięki atakowi wytresowanych Straszliwców łańcuchy zostają zniszczone, lecz wódz łupieżców zarzuca linę na jej ogon. Sączysmark rzuca wówczas swoim smokiem, który przecina linę, ratując smoczycę Śledzika z rąk wroga.

Rise of Berk

Pain

Pain-RoB.png

Pain-RoB.png

RoB jajko Ból.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ Unikatowy
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność Poprzez zakup

lub
Specjalne okazje

Główne siedlisko brak
Czas poszukiwania jaja 3 godziny (Dragon Island)
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa.png 180
Opis z gry
Snotlout trained this purple Terrible Terror in a snap... of its teeth on Snotlout's leg! Pain is not so much a name as it is a description.
Tłumaczenie
Sączysmark wytresował tego fioletowego Straszliwca Straszliwego w mgnieniu oka... bo tyle czasu zajmuje smokowi zaciśnięcie zębów na nodze Sączysmarka! Nie jest to jednak tak duży ból, jak sugeruje imię.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki