Fandom

Armia Drago

1530stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

JWS2Sc04.png

Ludzie walczący w armii

Armia Drago - jedna ze stron walcząca w bitwie pod Smoczym Sanktuarium, pod wodzą Drago Krwawdonia. Pojawia się (póki co) w filmie Jak wytresować smoka 2.

Członkowie

Tumblr n9iutxhq8O1t4wx8uo2 1280.png
Znaczną część armii stanowią opancerzone smoki. Jest ich około kilku tysięcy i mają za zadanie walczyć z innymi smokami w powietrzu. W armii są również wikingowie, których także jest kilka - lub kilkanaście tysięcy i podczas walki są zorganizowani w regularne formacje. Armia posiada liczne machiny wojenne a każda z nich jest przystosowana do łapania określonych gatunków smoków, dla tego żołnierze Drago skutecznie radzili sobie z nadmiarem gadów.
9zw1.jpg

Historia

Jak wytresować smoka 2

Armia na statkach.png

Armia bierze udział wyłącznie w bitwie pod Smoczym Sanktuarium, gdzie walczyła przeciwko wikingom z wyspy Berk, ujeżdżającym smoki, a także przeciwko smokom ze Smoczego Sanktuarium. Bitwa zakończyła się zwycięsko dla sług Drago Krwawdonia. Armia nie pojawia się później w filmie, prawdopodobnie nie zdążyła dopłynąć na Berk nie wiadomo też, co stało się z ludźmi po upadku ich przywódcy i ucieczce Oszołomostracha.

Newdragonl.png

Inne Wiki

Losowa wiki