FANDOM

JWS2Sc04

Ludzie walczący w armii.

Armia Drago (ang. Drago's Army) — jedna ze stron walcząca w bitwie pod Smoczym Sanktuarium, pod wodzą Drago Krwawdonia. Pojawia się w filmie Jak wytresować smoka 2. Nie wiadomo, stało się z nią po upadku Drago.

Członkowie

Znaczną część armii stanowią opancerzone smoki. Jest ich około kilku tysięcy i mają za zadanie walczyć z innymi smokami w powietrzu. Główny trzon armii stanowią ludzie, których także jest kilka lub nawet kilkanaście tysięcy i podczas walki są zorganizowani w regularne formacje. Armia posiada liczne machiny wojenne a każda z nich jest przystosowana do łapania określonych gatunków smoków, dlatego podczas bitwy żołnierze Drago skutecznie radzili sobie z nadmiarem gadów.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Armia bierze udział wyłącznie w bitwie pod Smoczym Sanktuarium, gdzie walczy przeciwko wikingom z wyspy Berk, ujeżdżającym smoki, a także przeciwko smokom ze Smoczego Sanktuarium. Bitwa kończy się zwycięsko dla sług Drago Krwawdonia. Armia nie pojawia się później w filmie, prawdopodobnie nie zdążyła dopłynąć na Berk. Nie wiadomo też, co stało się z ludźmi po upadku ich przywódcy i ucieczce Oszołomostracha.