Fandom

Amerykański Sen

1525stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Amerykanski sen.jpg

Plan statku

Amerykański Sen (ang. American Dream) - imię statku dowodzonego przez Zakręconego Norberta podczas wyprawy do Ameryki, później również drugiego statku (jako że pierwszy został zniszczony). 

Amerykański Sen (pierwszy)

Na pokładzie tego statku Norbert odbył swoją pierwszą wyprawę do Ameryki, która miała na celu udowodnienie reszcie Wikingów, że dotąd znany tylko z legend i baśni ląd naprawdę istnieje. Wygląd statku nie jest znany, jako że Norbert jedynie o nim wspominał. 

Statek zostaje wspomniany w książce How to Cheat a Dragon's Curse.

Amerykański Sen 2

Druga wersja statku wiozła Norberta i jego armię do Ameryki, gdyż mieli zamiar podbić ten ląd i na stałe się w nim osiedlić. Tak więc Amerykański Sen 2 był ogromny, większy niż wszystkie statki, jakie do tej pory widział Czkawka. Kształtem przypominał smoka - dziób miał kształt smoczej głowy (na szczyt której można wejść po schodach), zaś rufa - smoczego ogona. Statek miał aż dwa (nie jeden, jak większość statków) maszty, na których rozpięte były ogromne żagle. Na szczytach obu masztów znajdują się po dwa bocianie gniazda, na które dostać się można dzięki drabinie. 

Na rufie znajduje się komin, którym wylatuje para powstała w wyniku napędzania statku, a także zagroda dla zwierząt. Na pokładzie środkowym oraz dziobowym stoją namioty załogi. Z prawej burty uczepione są tratwy, zaś z lewej strony znajdują się: smocze klatki, balon (którym można wzlecieć w powietrze) oraz maszyna mająca na celu wytwarzanie nieprzyjemnego, głośnego dźwięku i odstraszanie smoków.  

Na pokład Amerykańskiego Snu 2 porwani zostali Czkawka, Osesek, Śledzik, Kamikazia oraz Wichura w książce How to Ride a Dragon's Storm. Statek został jednak zaatakowany i zniszczony przez Lewiathorgana.

Inne Wiki

Losowa wiki