FANDOM

Ambered Nadder - smok, przedstawiciel gatunku Śmiertnik Zębacz, który pojawia się w Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Harmonia nieidealna oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego skóra ma niebieską barwę z domieszką koloru zielonego oraz bordowego i fioletowego, posiada również jaśniejsze podbrzusze i spód pyska.

Zaś w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk ma on barwę fioletowo-niebieską z nielicznymi żółtymi elementami, charakteryzuje go również zastygły, wciąż znajdujący się na jego grzbiecie bursztyn.

Historia

Smok pojawia się w Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Harmonia nieidealna, gdzie jest on jednym z uwiezionych przez Śmiercipieśnia smoków, odnalezionych przez jeźdźców w wąwozie.

Gdy Śmiercipieśń zostaje pokonany, Ambered Nadder wraz z innymi smokami zostaje uwolniony.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Ambered Nadder

Ambered Nadder - FB

Ambered Nadder - FB

Ambered Nadder Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ ekskluzywny
Poziom Szczerbatka 100
Dostępność podróże
Główne siedlisko Melodyjna Wyspa
Czas poszukiwania jaja 1 dzień i 8 h
Czas wyklucia -
Cena RoB-runa -
Opis z gry
This Deadly Nadder was one of the few lucky Dragons to be freed from the Deathsong's amber trap.
Tłumaczenie
Ten Śmiertnik Zębacz był jednym z niewielu szczęśliwców, którzy zostali uwolnieni z bursztynowej pułapki Śmiercipieśnia.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier