Fandom

Agnar

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Humans ico.png Agnar
Agnar.png
Podstawowe informacje
Imię Agnar
Płeć mężczyzna
Klan Wandale
Status żyje
Lokalizacja Berk
Wygląd
Oczy zielone
Włosy brak (łysy)
Pozostałe informacje
Debiut Smocze Oko pana tuczy (część 2)

Agnar - jeden z wikingów należących do plemienia Wandali, pojawiający się w Na końcu świata.

Opis

Jest to wysoki, łysy, dobrze zbudowany wiking o zielonych oczach i bujnych ciemnobrązowych brwiach. Na jego głowie spoczywa mały hełm z dwoma rogami różnej długości, znajdującymi się po bokach przedmiotu. Na czubku hełmu znajdują się również niewielkie, metalowe kolce ułożone w wzór irokeza.

Mężczyzna jest dość chorowity, ma bardzo duże problemy z żołądkiem.

Historia

Na końcu świata

Pojawia się on w 3 sezonie serialu, w odcinku Smocze Oko pana tuczy (część 2). Kiedy to przybywa z prośbą o pomoc do Pyskacza, który zastępuje Gothi w jej obowiązkach. Agnar ma nudności i ciągle wymiotuje, przez co prosi Pyskacza o przygotowanie lekarstwa. Ten podaje mu wywar, a mężczyzna odchodzi.

Gdy jeźdźcy wracają na Berk udają się do Pyskacza, tam nawiązują z nim krótką rozmowę. Chwile później pojawia się Agnar, który prosi Pyskacza by przygotował dla niego więcej mikstury. Okazuje się, że nie pomogła ona mężczyźnie wyzdrowieć, jednak sprawiła, że zaczęły odrastać mu włosy. Jednak wiking informuje Agnara, że z tym skończył i odsyła go to Gothi.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki