Fandom

Śmiertnik Zębacz (pisklę)

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Śmiertnik Zębacz
Młode Zębacze.png
Informacje podstawowe
Typ ognia magnezowy płomień
Wygląd
Dragons silo babynadder.png
Ryk
MałyGronkiel.ogg
Statystyki
Stats icon attack.png Atak 4
Stats icon speed.png Szybkość 4
Stats icon armor.png Obrona 4
Stats icon fire.png Moc ognia 6
Stats icon shot.png Liczba splunięć 6
Stats icon venom.png Trucizna 4
Stats icon jaw.png Zacisk szczęk 3
Stats icon stealth.png Spryt 5

Pisklę Śmiertnika Zębacza jest to Śmiertnik Zębacz w drugiej fazie rozwoju, następującej po jaju. Pojawiają się w filmie Prezent Nocnej Furii oraz w grach.

Wygląd

Młode Śmiertniki Zębacze rodzą się bardzo małe. Charakteryzują ich duże, niezgrabne głowy z bardzo krótkimi i grubymi kolcami oraz rogiem nosowym. Na ogonie zaczynają rosnąć i wykształcać się kolce, którymi smok później strzela. Skrzydła są małe i zbyt słabe, by smok mógł latać, ale wystarczająco silne, by w ogóle unieść go w powietrze.

Zachowanie

Pisklęta tego gatunku lubią trzymać się blisko swoich rodziców, licząc na pożywienie. 

Umiejętności

Pisklę Śmiertnika Zębacza jest w stanie samodzielnie unieść się w powietrzu, ale zbyt słabe, by smok mógł lecieć pod wiatr. Pełną umiejętność latania Śmiertniki Zębacze osiągają później niż inne gatunki smoków.

Młode Śmiertniki mają niezwykły zmysł węchu - znane są przypadki, w których potrafiły wywęszyć Berserka z odległości ponad 100 stóp.

Historia

Pisklęta tego gatunku pojawiają się w krótkometrażówce Prezent Nocnej Furii, a wśród znanych przedstawicieli jest potomstwo Wichury. Młode Śmiertniki wykluwają się na wyspie. Gdy dociera tam Czkawka, odnajduje liczne pisklęta, które są ufne, więc od razu zaprzyjaźniają się z młodym jeźdźcem. Potem, razem z pozostałymi smokami, lecą na Berk, gdzie dorastają wśród wikingów.

Galeria

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki