Fandom

Ślubna siekierka Jorgensonów

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Topór jorgensonów.png
Ślubna siekierka Jorgensonów - broń należąca do rodu Jorgensonów. Po raz pierwszy i jedyny pojawia się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Sączysmark dostaje siekierkę.

Wygląd

Topór ma normalny kształt oraz wielkość. Wyróżniają go zdobienia - rękojeść owinięta jest niebieskim oraz brązowym materiałem, tworzącym paski. Dalsza część trzonu wykonana jest z drewna i ozdobiona pomarańczowymi paskami i ciemnoniebieskimi rombami. Na ostrzu również znajdują się barwne ornamenty. 

Zastosowanie

Topór ten, choć ostry i zadbany, nie ma za zadanie służyć w boju. Jest to symboliczna broń, która używana jest podczas ceremonii zawierania unii między rodami. Topór jest symbolem charakteryzującym rodzinę Jorgensonów. Posiadać go mogą jedynie najsilniejsi i najodważniejsi przedstawiciele rodziny. 

Pojawienie się

Topór pojawia się w odcinku Sączysmark dostaje siekierkę. Sączyślin wręcza go swojemu synowi, Sączysmarkowi, aby ten dostarczył go na miejsce, w którym miała odbyć się ceremonia zawarcia unii pomiędzy rodzinami Jorgensonów i Hoffersonów. Po drodze chłopak gubi topór, który utyka w pancerzu Zbrojoskrzydłego. Jeźdźcy smoków walczą ze smokiem, aby go odzyskać. Później, gdy docierają na zdemolowane miejsce, okazuje się, że żadna ceremonia się nie odbędzie.

Inne Wiki

Losowa wiki