Fandom

Łupieżcy

1525stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Share

Snaptrapper transparent.png
Ten artykuł dotyczy klanu z serialu. Być może szukasz klanu z książek, Wygnańców.
Łupieżcy
Łupieżcy symbol png.png
Informacje
Siedziba Wyspa Łupieżców
Wódz Albrecht Perfidny
Symbol czerwony hełm z sześcioma rogami
Wrogowie Berserkowie
Wandale (dawniej)
Sprzymierzeńcy Wandale
Łupieżcy (ang. The Outcast Tribe) — klan zamieszkujący wyspę Łupieżców, pojawiający się jako filmowy odpowiednik Wygnańców w filmowej ekranizacji książek Cressidy Cowell. Jego przywódcą jest Albrecht Perfidny.

Siedziba

Klan ma siedzibę na wyspie Łupieżców. Tak jak na Berk, tresują tam smoki. Trzymają je na własnej arenie i dawniej tresowali do walki przeciw klanowi Wandali.

Działalność 

Łupieżcy mieli wielu szpiegów na Berk, do których należy m.in. Heathera (została przez nich zmuszona, ale ostatecznie przeszła na stronę Wandali) oraz Pleśniak, który wydobył od Czkawki informacje na temat tresury smoków, aby przekazać je Albrechtowi i który sabotuje osadę na Berk, psując relacje między mieszkańcami a smokami.

Od początku chcieli zrujnować Berk, a kiedy Albrecht dowiedział się, że klan Wandali posiada pogromcę smoków, zapragnął mieć go dla siebie. Łupieżcy postanowili porwać Czkawkę, by wyszkolił najniebezpieczniejsze ze znanych smoków, takie jak Szeptozgon, Wrzeniec czy Zmiennoskrzydły. Czkawka nie chciał im pomóc, chociaż nauczył tresury smoków Pleśniaka, który później przekazał zdobytą wiedzę Albrechtowi.

Łupieżcy mimo wszystko chcieli zabić Czkawkę i zdobyć jego smoka, Szczerbatka.

Pod koniec drugiego sezonu Klan Łupieżców sprzymierza się z klanem Wandali.

Historia

Albrecht, wódz plemienia Łupieżców, był dawnym przyjacielem Stoicka Ważkiego i razem z nim należał do Wandali. Jednak przez nieporozumienia i zazdrość wynikającą z tego, że to Stoick został wodzem, skłócili się, wskutek czego Albrecht opuścił Berk i zajął się łupiestwem. Po pewnym czasie zebrał grupę ludzi, którzy podzielali jego poglądy, i tak założył swój własny klan - Plemię Łupieżców.

Łupieżcy po raz pierwszy pojawiają się w odcinku Albrecht i Łupieżcy, gdzie poszukują "Pogromcę Smoków". Chcą, żeby chłopak pomógł im tresować smoki, które zamieszkują ich wyspę i są dla nich utrapieniem. Kiedy nie udaje im się osiągnąć tego celu, wielokrotnie pojawiają się w późniejszych odcinkach, za każdym razem z tej samej przyczyny.

W odcinku Jesteśmy rodziną (część 2), wódz Łupieżców trenuje Szeptozgona, a w kolejnych odcinkach podkłada pod Berk jaja tego smoka, by zniszczyć wyspę za pomocą Szeptozgonów, na czele których stanął mutant Krzykozgon.

W finale sezonu, w walce ze wspólnym wrogiem - Berserkami - Łupieżcy i Wandale zostają sprzymierzeńcami, wodzowie tych plemion w końcu godzą się ze sobą, zaś Dagur i jego ludzie zostają pokonani.

Znani członkowie plemienia

  • Albrecht Perfidny (wódz)
  • Bestial (prawa ręka wodza)                                                                                                
    Łupieżcy.jpg

    Łupieżcy

  • Pleśniak
  • Heathera i jej przybrani rodzice (dawni zakładnicy Albrechta)
  • Inni, nieznani z imienia Łupieżcy

Ciekawostki

  • Symbolem Łupieżców jest czerwony hełm z sześcioma rogami, nawiązujący prawdopodobnie do nakrycia głowy wodza klanu, Albrechta.
  • Nie pojawiła się żadna kobieta należąca do tego plemienia.
  • Podobnie jak Wandale, Łupieżcy także trenują smoki na swojej wyspie. Jest to drugi znany klan, który tego dokonał.
  • Angielska nazwa klanu The Outcast Tribe, w wolnym tłumaczeniu, znaczy tyle co Wygnańcy

Inne Wiki

Losowa wiki