Fandom

Łowcy Smoków

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Snaptrapper transparent.png
Artykuł dotyczy plemienia z serialu. Jeśli szukasz plemienia z filmu, zobacz Łowcy smoków (film).
Łowcy Smoków
Łowcy symbol.png
Informacje podstawowe
Symbol
Zaciśnięta pięść
Obecny wódz
Siedziba
Wrogowie

Łowcy Smoków (ang. Dragon Hunters) - plemię występujące w serialu, główni antagoniści trzeciego sezonu. Wrogowie Jeźdźców Smoków. Na ich czele stoi Viggo Czarciousty, którego prawą ręką jest jego brat Ryker. Głównym celem plemienia jest walka ze smokami prowadząca do unicestwienia smoczego rodzaju. 

Działalność

Plemię, tudzież armia Łowców Smoków ma historię sięgającą kilkaset lat wstecz. Są potężną grupą wojowników, choć przez lata smoczy jeźdźcy nie zdawali sobie sprawy z ich istnienia. Na czele Łowców stoją dwaj bracia - Viggo jako główny dowódca oraz jego prawa ręka Ryker. Są oni doskonałymi znawcami smoków, równie doświadczonymi, co sami Jeźdźcy. Ryker jest w stanie rozpoznać smoka po zapachu z odległości kilkudziesięciu metrów.

Celem Smoczych Łowców jest łapanie smoków, a jak wspomniał Viggo, także dążenie do unicestwienia całej smoczej rasy.

Łowcy Smoków przemieszczają się potężnymi, uzbrojonymi statkami. Bardzo przypominają one statki należące do floty Drago Krwawdonia, można więc przypuszczać, iż dwie armie mają ze sobą coś wspólnego.

Ponieważ historia Łowców sięga kilkuset lat wstecz, możliwe, iż nie są oni wikingami.

Wygląd

Większość wojowników jest bardzo ciężko uzbrojona. Mają kolczugi wykonane ze smoczych skór oraz metalowe naramienniki. Na głowach noszą hełmy zwieńczone kolcami, prawdopodobnie także smoczymi. Uzbrojeni są głównie w kusze oraz łuki, z których strzelają do smoków zatrutymi strzałami.

Umiejętności

Podczas gdy przywódcy Łowców, Viggo oraz Ryker, są doskonałymi znawcami smoków i nad wyraz sprawnymi wojownikami, podlegający im ludzie nie są zbyt bystrzy, a ich rola ogranicza się wyłącznie do wykonywania rozkazów. Dają się łatwo manipulować i zwodzić. Są jednak dobrymi strzelcami - swoimi zatrutymi strzałami byli w stanie zestrzelić niemal wszystkie smoki jeźdźców - z wyjątkiem Szczerbatka.

Łowcy dysponują ciężkimi i wielkimi statkami, machinami bojowymi oraz klatkami. Są w stanie zniewolnić praktycznie każdego smoka, wliczając w to Wandersmoka czy Marazmora. Zakładają im kagańce na pyski lub unieszkodliwiają w inny sposób. Jednak w serialu nigdy nie wspominano o zabijaniu smoków - zarówno jeźdźcy, jak i sami Łowcy utrzymywali, że jedynym ich celem jest łapanie i niewolenie smoków. Jednocześnie w wielu pomieszczeniach należących do Łowców widzimy liczne smocze kości, czaszki, skóry czy kolce.

Historia

Historia Łowców sięga kilkuset lat wstecz. Wiemy, że to oni stworzyli Smocze Oko i używali go, aby gromadzić i zdobywać wiedzę na temat gatunków smoków, ich miejsc zamieszkania oraz wszelkich mocnych stron czy słabości. Do czasu wytresowania smoków przez Wandali, a także kilka lat później, wikingowie nie wiedzieli o istnieniu tej potężnej grupy wojowników walczących przeciw smokom. 

Z nieznanego powodu Łowcy stracili lub pozbyli się Smoczego Oka, które zostało ukryte na pokładzie Kosiarza. Tam znaleźli je smoczy jeźdźcy i zaczęli używać do własnych celów. Niedługo potem Łowcy Smoków ujawnili się, żądając od jeźdźców zwrócenia Smoczego Oka. Rozpoczęła się walka pomiędzy jeźdźcami a Łowcami, jednak ostatecznie Smocze Oko trafiło znów w posiadanie Łowców. Oglądając specjalną mapę, odblokowaną światłem Marazmora, Viggo zapowiedział unicestwienie smoczej rasy.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki